سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
لائینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران گفت : ولایت پذیری و ولایت شناسی مردم در حماسه ۹ دی تجلی و نمود عینی یافت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، در خطبه‌های نمازجمعه ساری، گفت: مردم با حضور حماسی در حماسه ۹ دی نشان دادند که همچنان پشتیبان قوی برای نظام اسلامی و در دفاع از آرمان نظام اسلام آماده جانفشانی هستند.

وی با بیان اینکه شناخت فتنه‌های خاموش و مقاومت و مبارزه با آنها از اهمیت زیادی برخوردار است، اظهار داشت: لازمه مقابله با توطئه‌های دشمنان داشتن بصیرت سیاسی است‌.

وی افزود: در جریان فتنه سال ۸۸ نقش رهبری به خوبی نمایان شد و ایشان با داریت و هوشیاری و صلابت، این فتنه را در نطفه خاموش کردند.

امام جمعه ساری گفت: مردم با حضور حماسی خود در ۹ دی، علاوه بر اعلام وفاداری به آرمان‌های انقلاب، بساط فتنه را برچیدند.

وی افزود: اعترافات برخی از عوامل فتنه در صدا و سیما به منزله جهاد تبیین به منظور تنویر افکار عمومی بود.

محمدی لائینی همچنین با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت سردار سلیمانی، گفت: سردار سلیمانی مرد مجاهد میدان بود و برای دفاع از آرمان‌های نظام از جان مایه گذاشت و در نهایت نیز به آرزوی دیرینه خود نیز دست یافت.

وی افزود: خیمه ولایت که در ایران اسلامی پابرجا شده است به تمام آزادی خواهان و مظلومان جهان قوت قلب می‌دهد و منافع ظالمان را به خطر انداخته است.

امام جمعه ساری با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه سالروز شهادت حضرت زهرا (س) گفت: حضرت زهرا الگوی ولایت شناسی و ولایتمداری است و همانند سرباز رشید به دفاع از ولایت پرداخت.

وی افزود: مردم ایران اسلامی و پیروان مکتب فاطمی نیز باید با الگو برداری از حضرت زهرا (س) در عرصه‌های مختلف حضوری فعال و اثرگذار داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به ۲۴ آذر روز جهاد کشاورزی، از مازندران به عنوان قطب کشاورزی در کشور نام برد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود، انتظار بود که وزیر جهاد کشاورزی از این استان انتخاب شود.

امام جمعه ساری بر لزوم توجه بیشتر مسؤولان به بخش کشاورزی و صنعت مازندران تاکید کرد و افزود: لازمه توسعه در هر دو بخش، تهیه و تدوین برنامه جامع و اصولی و الگو برداری است.

وی افزود: به بهانه کشاورزی از صنعت و به بهانه صنعت نیز از کشاورزی مازندران غافل شده‌ایم و کمتر به این دو بخش توجه شده است.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha