• کد خبر: 430799

مسئول کارگروه یاوران معنوی اربعین حسینی قزوین خبر داد:

جمع آوری بیش از ۱۰ هزار دل نوشته در موکب حوزه علمیه قزوین در کربلا

حوزه/ مسئول کارگروه یاوران معنوی اربعین حسینی استان قزوین از جمع آوری بیش از ۱۰ هزار دل نوشته زائرین پیاده اربعین حسینی و۱۰۰ خاطره کوتاه در موضوع اربعین حسینی خبرداد.

حجت الاسلام عباس افشار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در قزوین ضمن تسلیت فرارسیدن ایام اربعین حسینی به حضور گسترده زائرین پیاده اربعین حسینی در موکب حوزه علمیه قزوین اشاره کرد و گفت: این موکب از زمانی که در کربلای معلی بر پا شده است توانسته برنامه های بی نظیر فرهنگی برای زائرین فراهم آورد.

وی از جمع آوری بیش از ۱۰ هزار دل نوشته زائرین پیاده اربعین حسینی و۱۰۰ خاطره کوتاه در موضوع اربعین حسینی خبرداد و افزود: در بخش فرهنگی حوزه علمیه قزوین خاطرات ودل نوشته هایی در رابطه با موضوع اربعین حسینی از سوی زائرین پیاده اربعین حسینی انجام وجمع آوری شده که بعد از پایان مراسم اربعین حسینی به نفرات برتر در زمینه خاطره و دل نوشته جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

مسئول کارگروه یاوران معنوی اربعین حسینی استان قزوین، معرفی شهدای روحانی و مدافع حرم و پخش زندگینامه آنان را یکی دیگر از برنامه های فرهنگی موکب حوزه علمیه قزوین برشمرد و اظهار کرد: هر روز صبح و بعدازظهر توسط یکی از روحانیون حوزه علمیه قزوین واقعه عاشورا به صورت تصویری برای زائرین تشریح می شود که مورد استقبال مردم شهر کربلا نیز قرار گرفته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha