• کد خبر: 452840

مدیر حوزه علمیه استان قزوین:

امروز مسلمانان جهان مظلومیت فرزندان پاره تن اسلام را فریاد زدند

مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: امروز مسلمانان جهان، مظلومیت فرزندان پاره تن اسلام را یکپارچه فریاد زدند تا بیداری و هوشیاری خود را نسبت به سکوت سازمان ملل و حامیان دروغین حقوق بشر و ظلمی آشکاری که در حق فلسطین مظلوم و مردم ستم دیده آن می شود را به جهانیان اعلام کنند.

حجت الاسلام علی عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، با تقدیر از حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی روز قدس، گفت: روز قدس، روز حقیقت جویی و جوشش و خروشش امت اسلامی و جامعه جهانی علیه جنایات بی رحمانه رژیم صهیونیستی و حامیان او نظیر آمریکا و سازمان مللی است که با سکوت خود در برابر این جنایات و کشتار، از آن ها حمایت می کنند.

وی افزود: روز قدس روزی است که ما با فریاد عدالت خواهی خود لرزه بر اندام دشمنان می اندازندو  آرزو های سراب گونه اسرائیل که در رویای ایجاد اسرائیل بزرگ از نیل تا فرات هستند به پوچی تبدبل شده و نیل تا فرات به گورستان آن ها بدل خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: روز قدس تنها برای مردم فلسطین نیست بلکه برای همه ی مظلومان عالم  و روز اسلام است و روز ظلم ستیزی امت محروم بر علیه کشتار و ظلم شیاطین بزرگ همچون آمریکا است.

وی ادامه داد: امروز مسلمانان جهان، مظلومیت فرزندان پاره تن اسلام را یکپارچه فریاد زدند، تا بیداری و هوشیاری خود را نسبت به سکوت سازمان ملل و حامیان دروغین حقوق بشر و ظلمی آشکاری که در حق فلسطین مظلوم و مردم ستم دیده آن می شود را به جهانیان اعلام کنند این حرکت عظیم را  بنیان گذار کبیر دور اندیش انقلاب اسلامی ایران آغاز کرد و مقام معظم رهبری  آن را تداوم بخشید.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: صهیونیست ها با کشتار و غضب سرزمین فلسطین قادر نخواهند بود به اهداف خباثت آمیز خود برسند و روزی مردم فلسطین با مبارزه و مقاومت به سرزمین خود بازخواهند گشت.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی اظهار کرد: صهیونیست ها بارها قوانین بین المللی را نقض کرده و به پشت گرمی آمریکا، به جنایات و غصب سرزمین فلسطین به صورت روزمره ادامه می دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha