ویروس کرونا و فعالیت سازمان‌های عام المنفعه اسلامی در سرتاسر آمریکا

حوزه/ سازمان امداد در دایره اسلامی آمریکای شمالی به میلیون ها نفر در سرتاسر ایالات متحده غذارسانی کرده و بسته های کمکی را میان مردم در ایالات مختلف توزیع می کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، در حالی که شوک شیوع ویروس کرونا بسیاری از جوامع را فلج کرده است، بنیاد امدادی دایره اسلامی آمریکای شمالی (ایسنا) به میلیون ها نفر در سرتاسر ایالات متحده غذارسانی می کنند و بسته های کمکی متشکل از نیازهای اولیه را میان مردم توزیع می کنند. با آغاز ماه مبارک رمضان مساجد مسلمانان در ایالات متحده تعطیل شده اند، اما این مسئله باعث نشده که مسلمانان دست از فعالیت های خیریه در این کشور بردارند.

این سازمان امدادی که ریشه در جوامع اسلامی در تمامی ایالات آمریکا دارد از طریق ساختار ویژه سازمانی که دارد کمک رسانی را به طور دائمی در ایام رمضان ادامه می دهد.

شیخ شمیخ سهدت مدیر امداد ایسنا دراین باره به خبرنگاران گفت: وقتی بحران کرونا آغاز شد ما و تیم امدادی نشستیم و برنامه ای را تهیه کردیم. ما با خودمان فکر کردیم که چگونه می توانیم به افرادی که مشاغل خود را از دست داده‌اند خدمات رسانی کنیم و چگونه به افراد نیازمند غذا بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: ما همچنین غربالگری تست کرونا را راه اندازی کردیم و برای افرادی که نیازمند مشاوره و درمان هستند کمک ارائه دادیم. علاوه بر این ما با ۹-۱۰ سازمان غیردولتی و عام المنفعه در آمریکا همکاری می کنیم تا از طریق فعالان و داوطلبان غذای گرم را در سرتاسر شهر به مردم توزیع کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha