امام جمعه قلعه رئیسی:

پرستاران مظهر شخصیت زینب کبری(س) در جامعه باشند

حوزه/امام جمعه قلعه رئیسی گفت: پرستاران مظهر شخصیت زینب کبری(س) در جامعه باشند و به این بانوی بزرگوار اقتدا کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کهگیلویه و بویراحمد، به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار امام جمعه قلعه رئیسی، رئیس دادگستری، اعضای شورای شهر و نماینده شهرداری، اعضای ستاد خواهران نماز جمعه و مسئول مرکز درمانی قلعه رئیسی از پرستاران مرکز این شهر تجلیل و از زحمات آنها تقدیر کردند.

حجت الاسلام صلواتی، امام جمعه قلعه رئیسی با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، اظهار کرد: حضرت زینب (س) با پرستاری از مصیبت دیدگان واقعه کربلا به عنوان نماد پرستاری در طول تاریخ می درخشد.

وی با بیان اینکه جامعه پرستاری و کادر درمان قریب یکسال است که مددکار و حافظ سلامت گرفتاران به بیماری کووید ۱۹ هستند، ادامه داد: پرستاران نماد ایثار و فداکاری هستند. مردان و زنان متعهدی که در روزهای سخت بیماری کرونا نقش و اهمیت آنان در سلامت جامعه بیش از پیش آشکار شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی چاروسا تصریح کرد: پرستاران مظهر شخصیت زینب کبری(س) در جامعه باشند و به این بانوی بزرگوار اقتدا کنند.

امام جمعه قلعه رئیسی گفت:  مسئولان علوم پزشکی استان برای زینب شناسی و زینب یاوری چاره اندیشی کنند.

 روان، رئیس مرکز درمانی قلعه رئیسی هم با تقدیر از همه کسانی که امروز از زحمات جامعه پرستاری تشکر کردند، پرستاران را نماد صبر زینبی دانست و تصریح کرد: بی گمان خدمت در چنین سنگر خطیر و مقدسی، توفیق و سعادتی الهی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha