۲۵۰ نفر از همسران طلاب کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

حوزه / در جشن ولادت حضرت فاطمه (س) با اهدای هدایایی از ۲۵۰ نفر از همسران طلاب کهگیلویه و بویراحمد تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کهگیلویه و بویراحمد، دهمین سال برگزاری جشن سالروز ولادت حضرت فاطمه (س)، روز زن و مادر ویژه همسران طلاب کهگیلویه و بویراحمد با حضور حجت الاسلام و المسلمین ربانی، مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه، در  سالن ورزشی شهدای روحانیت شهرک مهدیه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام امینی اطهر نماینده طلاب کهگیلویه و بویراحمد، ولادت با سعادت بانوی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و روز جهانی زن و مادر را تبریک گفت و با تبیین فضائل  حضرت زهرا(س)، ایشان را الگوی بی نظیر برای همه انسان ها به ویژه بانوان دانست و بر تمسک به قرآن و عترت برای سعادتمندی و حل مشکلات تأکید کرد.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد که فرمودند: «اختصاص دادن روز ولادت حضرت زهرا علیهاالسلام به روز زن، یعنی جامعه‌ی اسلامی ایران و تمامی مسلمانان جهان  این امر مقدّس را پذیرفته‌اند و به همه‌ی جهانیان اعلام می‌کنند که اسوه‌ی ما حضرت زهرا علیهاالسلام است.».

حجت الاسلام و المسلمین ربانی، رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه هم گزیده‌ای از احادیث نبوی (ص)  و علوی(ع) را در شأن و منزلت والای حضرت فاطمه زهرا (س)  ذکر کرد و همه انسان‌ها را به پیروی و تأسی از سیره پاک این بانوی گرامی اسلام دعوت کرد.

 در ادامه، حجت الاسلام بهادری نماینده طلاب کهگیلویه و بویراحمد گزارش مختصری از فعالیت های مجمع طلاب و روحانیون استان ارائه داد.

در این مراسم همچنین با اهدای هدایایی از ۲۵۰ نفر از همسران طلاب کهگیلویه و بویراحمد تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha