حجت الاسلام سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین با تاکید بر این که نماز جماعت در زندگی فردی و اجتماعی امت مسلمان آثار فراوانی دارد، تصریح کرد: خواندن نماز اول وقت به نوعی امر به معروف عملی است که اگر با خلوص نیت همراه باشد می تواند موجب بیداری انسان ها شده و آنان را نسبت به انجام دستورهای دینی ترغیب کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد تقی سبحانی نیا، صبح امروز در جمع معاونان و کارکنان مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین گفت: مداومت بر نماز اول وقت، روحیه ایمان را در انسان تقویت کرده و همین امر او را به نماز با حضور قلب کامل می رساند و آدمی را سرشار از محبت و معرفت الهی می کند.

مدیر حوزه علمیه قزوین با تاکید بر این که نماز جماعت در زندگی فردی و اجتماعی امت مسلمان آثار فراوانی دارد، تصریح کرد: خواندن نماز اول وقت به نوعی امر به معروف عملی است که اگر با خلوص نیت همراه باشد می تواند موجب بیداری انسان ها شده و آنان را نسبت به انجام دستورهای دینی ترغیب کند.

وی اظهار کرد: مسجد می تواند محور کارهای جمعی باشد، لذا باید جاذبه هایی برای حضور بیشتر جوانان در مساجد را فراهم کنیم تا بتوانیم در تربیت نسلی انقلابی، مومن و متدین موفق عمل کنیم.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: جوانان ما امروز زیر هجمه سنگین فرهنگی دشمنان هستند، لذا باید آنها را به سمت مساجد که سنگر اصلی مسلمانان هستند، هدایت کرد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: برای دینداری افراد جامعه از جمله کودکان، نوجوانان وجوانان راهی جز آشنا کردن آنان با مساجد نداریم و لازمه دستیابی به این خواسته، در دسترس بودن مسجد و حضور روحانی و متولیان کاردان در مسجد است.

انتهای پیام