شجاعی مهر

حوزه/ بدحجابی ابزار استعماری دشمن برای نابودی بنیان خانواده ایرانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حسن شجاعی مهر، در کارگاه سبک زندگی اسلامی، در قزوین گفت: بی حجابی و بدحجابی توطئه و ابزار استعماری دشمن برای به بند کشیدن زنان و نابودی بنیان خانواده ایرانی است و  بانوان مسلمان باید با رعایت حجاب و عفاف در جامعه در مقابل هجمه آنان بایستند.

وی، رعایت پروتکل های بهداشتی صادره از ستاد مقابله با بیماری کرونا را وظیفه همگانی دانست و بیان کرد: مردم ما باید نسبت به این موضوع مهم توجه جدی کنند و در اماکن عمومی نظیر مساجد، پاساژها و  بازار، از ماسک استفاده کنند و همه باید این شرایط را رعایت کنند تا این ویروس به زودی ریشه کن شود.

حجت الاسلام شجاعی مهر خاطر نشان کرد: در اسلام حفظ سلامت خود و دیگران لازم و در برخی از موارد واجب است و اگر رعایت نکردن بهداشت شخصی و اجتماعی منجر به بیماری شود مذموم و در برخی از مواقع حرام است.

وی اظهار کرد: در شرایط سخت بیماری کرونا و شیوع فوق العاده آن در سطح جهان و ایران و اوج گیری آن در برخی از استان ها و در مرحله هشدار قرار گرفتن شهر ها به همگان توصیه می شود که به حفظ سلامت خود و خانواده و جامعه توجه و عنایت ویژه داشته باشند.

انتهای پیام