بیمه تامین اجتماعی

حوزه/مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم با بیان اینکه تمام مراکز ما از طریق نرم افزار نوبت دهی می کنند، گفت: ۹۰ درصد از مراجعین ما از طریق نوبت دهی غیرحضوری نوبت دریافت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، داوود علی محمدی پیش از ظهر امروز در نشست خبری مدیران تامین اجتماعی استان قم که در سالن جلسات بیمارستان امام رضا(ع) برگزار شد، عنوان کرد: ۱۱ هزار و ۵۰۰ بیمار در بیمارستان امام رضا(ع) و ۶۱ هزار نفر در بیمارستان های طرف قرارداد ما بستری شدند.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد هزینه های درمان را تامین اجتماعی تامین کرد، افزود: در موسسات طرف قرارداد حدود پنج میلیون مراجعه داشته ایم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم گفت: بیمارستان امام رضا(ع) نخستین بیمارستان قم بود که ۱۰۰ درصد ظرفیت خود را در اختیار بیماران کرونایی قرار داد.

علی محمدی با بیان اینکه از ۵ هزار و ۱۰۰ بیمار مراجعه کننده در ایام کرونا، ۵۰۰ نفر بستری شدند، ادامه داد: مجموع فوتی های ما نسبت به مراجعین ما ۱.۵ درصد و فوتی های ما به بستری شدگان قریب به ۱۵ درصد بود که در مقایسه با دیگر بیمارستان ها و استانداردهای جهانی، آمار خوبی است.

وی اضافه کرد: در سال گذشته ۴۷۰ میلیارد تومان هزینه های درمان بیمه شدگان قمی را پرداخت کردیم و از این میزان ۳۰۰ میلیارد سهم موسسات طرف قرارداد بود و بقیه به صورت مستقیم انجام شده.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم با بیان اینکه تمام مراکز ما از طریق نرم افزار نوبت دهی می کنند، یادآور شد: ۹۰ درصد از مراجعین ما از طریق نوبت دهی غیرحضوری نوبت دریافت می کنند.