کد خبر: 920689
۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲
آیت‌الله حاج شیخ محمدحسن اصطهباناتی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان تهران در پیامی، با تسلیت درگذشت آیت الله اصطهباناتی، با شاگردان و خانواده آن مرحوم ابراز همدردی کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، آیت‌الله حاج شیخ محمدحسن اصطهباناتی، از علمای تهران روز جمعه، پس از عمری مجاهدت علمی و تبلیغی و تربیت شاگردان، دارفانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید:

بزرگداشت آیت الله اصطهباناتی در تهران برگزار می شود

در پی درگذشت آیت الله اصطهباناتی، حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه استان تهران، در پیامی، با تسلیت درگذشت استاد پیشکسوت حوزه تهران و مدرسه علمیه مروی، با شاگردان و خانواده آن مرحوم ابراز همدردی کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم. انالله و انا الیه راجعون
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ.

ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله محمد حسن اصطهباناتی قدس الله نفسه الزکیه، استاد  حوزه علمیه استان تهران را به عموم طلاب، اساتید، حوزویان و بویژه شاگردان آن استاد عالیقدر و بخصوص خانواده محترم و داغدار ایشان تسلیت میگوییم، از خدای متعال برای این عالم وارسته، متواضع و خدوم علو درجات و همنشینی با ائمه طاهرین و برای بازماندگان صبر و اجر خواهانیم.

مدرسه مروی میزبان مراسم بزرگداشت دو استاد فقید

روابط عمومی مدیریت حوزه علمیه استان تهران هم در اطلاعیه ای اعلام کرد: مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله اصطهباناتی و مرحوم حجت الاسلام والمسلمین شهریاری، دو تن از اساتید فقید حوزه علمیه مروی، روز یکشنبه ششم مهرماه، ساعت ۱۰ صبح، در مدرسه علمیه تهران، واقع در خیابان ناصر خسرو، کوچه مروی، در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی، برگزار می شود.

انتهای پیام