میز خدمت همدان

حوزه/ طبق اعلام دفتر حجت الاسلام والمسلمین فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، مردم نمازگزار همدان شاهد برگزاری میز خدمت در مصلای نماز جمعه، برای بررسی مشکلات در حوزه امور شهری بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، روز گذشته طبق اعلام دفتر حجت الاسلام والمسلمین فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، مردم نمازگزار همدان شاهد برگزاری میز خدمت برای بررسی مشکلات در حوزه امور شهری بودند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحی در حاشیه برگزاری این میز خدمت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، هدف از برگزاری میز خدمت را، خدمت به مردم عنوان کرد و اظهار داشت: طبق فرامین رهبر معظم انقلاب بر ارتباط مستقیم مسئولان با مردم و لزوم پاسخگویی مسئولان، مقدمات این کار در کنار برگزاری نماز جمعه انجام گرفت.

وی افزود: از آنجایی که بیشتر سوالات و درخواست‌هایی که در هفته‌های گذشته در میز خدمت وجود داشت مربوط به حوزه شهری بود، این هفته با دعوت از شهردار همدان و شهرداران مناطق و با اعلام قبلی، زمینه پاسخگویی و دسترسی راحت مردم به مسئولان را ایجاد کردیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در هفته آتی ادارات دیگری را برای حضور در میز خدمت و پاسخگویی به مردم دعوت خواهیم کرد، گفت: ما به عنوان نماینده مردم و ناظر دستگاه‌های اجرایی در کنار مسئولان حضور داریم تا اگر مشکل قانونی هم وجود دارد در جهت برطرف سازی آن اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه گاهی پیچ و خم ادارات با سختی‌هایی برای مردم همراه است، خاطر نشان کرد: روز جمعه گرفتاری مسئولان کم‌تر است و لذا در این مکان مردم می‌توانند با بیان مشکلات خود، سریع تر به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنند.