حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه آیت الله ممدوحی حامی ولایت و مدافع ارزشهای انقلابی بود،گفت: از فقیه دانشمندی همچون آیت الله ممدوحی که پرورش یافته حوزه درسی بزرگانی چون علامه طباطبایی(رض) بود، انتظاری غیر از تبعیت محض از ولایت و حمایت از نظام اسلامی نمی رفت.

حجت الاسلام صادق ایرانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه رحلت عالمان ربانی و حافظان سنگرهای اعتقادی، ثلمه ای جبران ناپذیر است، اظهار داشت: دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) همیشه از عالمان فرهیخته و حامیان ولایت فقیه که با بیان و کلام خود به دنبال انتقال مفاهیم اصیل دینی  و انقلابی هستند، وحشت داشته و دارند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: آنچه موجب ماندگاری دین در گذشته و استحکام ارزش های انقلابی در بیش از ۴ دهه از عمر پربرکت نظام اسلامی شده، همگامی  و بصیرت انقلابی عالمان فرهیخته، همچون آیت الله ممدوحی است.

وی تصریح کرد: جدیت و تلاش بی وقفه عالم با فضیلت، آیت الله ممدوحی در نشر معارف دین و پرورش شاگردانی در مسیر گسترش علوم آل محمد(ص)، مایۀ افتخار و مباهات برای حوزه های علمیه، خصوصا مردم مومن و انقلابی کرمانشاه است.

حجت الاسلام ایرانی بیان کرد: حضور ایشان به عنوان عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در فصول مختلف سال خصوصاً ایام تبلیغی با ایراد سخن، دریایی از معرفت الهی و پیام مکتب انسان ساز اهل بیت(ع) را در اختیار اهل دل قرار می داد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه آیت الله ممدوحی حامی ولایت و مدافع ارزشهای انقلابی بود، ادامه داد: از فقیه دانشمندی همچون آیت الله ممدوحی که پرورش یافته حوزه درسی بزرگان حوزه، خصوصاً علامه طباطبایی(رض) بود، انتظاری غیر از تبعیت محض از ولایت و حمایت از نظام اسلامی نمی رفت.

حجت الاسلام ایرانی اظهار داشت: برپایی مجالس تعظیم شعائر دینی و در رأس آنها، اقامۀ عزای شهادت ائمۀ هدی(علیهم الاسلام)، خصوصاً حضرت سیدالشهدا(ع) با حضور مردم مومن و عاشق اهل بیت(ع)، در حیسنیه امام خامنه ای کرمانشاه، در اذهان ماندگار است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه خاطر نشان کرد: جلسات درس آشنایی با نهج البلاغه توسط آیت الله ممدوحی در کرمانشاه، عاشقان حریم ولایت و امامت امیرالمومنین(ع) را در سالهای متمادی گرد هم جمع آورده بود، تا از خرمن معرفت  «صاحب غدیر» در محضر استاد خوشه چینی کنند.

وی در پایان گفت: به گفته بزرگان مجلس خبرگان رهبری، حضور ایشان در ایام نمایندگی، وزنه و پشتوانه ای علمی برای آن مجلس محسوب می شد.

انتهای پیام