آغاز سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه استان ایلام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با اشاره به تأخیر شروع دروس سال تحصیلی جدید حوزه علمیه ایلام، آماده سازی سامانه آموزش مجازی را دلیل این امر اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی، مدیر حوزه علمیه استان ایلام  در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه استان ایلام، ضمن تسلیت شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام و تبریک هفته دفاع مقدس به تشریح شاخصه های حوزه انقلابی براساس مطالبات مقام معظم رهبری پرداخت.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام افزود: تحصیل معنویات و کسب فیوضات، ارتباط و انس با قرآن و عترت و تحصیل علم و جهاد در راه خدا از جمله عواملی هستند که می تواند طلبه را در مسیر جاده توفیق قرار دهد.

وی ادامه داد: طلبه انقلابی با بصیرت و آگاهی به مسائل روز در مسیر ولایت و رهبری حرکت می کند، مردم دار و در خدمت مردم است و پیش قدم در مسائل فرهنگی بوده و در حوادث پیش آمده در اجتماع از قبیل سیل، زلزله، کرونا و... در خط مقدم خدمت رسانی به مردم قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با اشاره به تأخیر شروع دروس سال تحصیلی جدید حوزه علمیه ایلام، آماده سازی سامانه آموزش مجازی را دلیل این امر اعلام کرد.

وی ضمن تشکر ویژه از حمایت های بی دریغ نماینده ولی فقیه در استان در زمینه های مختلف از جمله معیشت طلاب، ابراز امیدواری کرد با همدلی‌ و انسی که بین اعضای شورا و مدیریت استان وجود دارد شاهد پیشرفت کمی و کیفی حوزه های علمیه استان در سال جاری باشیم.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام در پایان سخنان خود از تشکیل جامعه روحانیت در برخی شهرستان ها و اعزام امام جماعت به بسیاری مساجد سطح استان خبر داد.