فضای مجازی سپاه فارس

حوزه/ معاونت تربیت و آموزش فضای مجازی سپاه فجر فارس از کسب نخست عنوان برترین مرکز آموزش سازمان فضای مجازی بسیج خبر داد و گفت: برای دومین سال متوالی امسال موفق به کسب این مقام شدیم.

محسن باقری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز اظهار داشت: در مراسم اختتامیه دومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج از بخش های مختلف فعال در سازمان فضای بسیج و همچنین فعالان عرصه فضای مجازی تقدیر شد که طی آن فارس به عنوان برترین مراکز آموزش مجازی سازمان فضای مجازی بسیج کشور را کسب کرد.

وی با اشاره به کسب مقام نخست فارس به عنوان برترین مرکز آموزش سازمان فضای مجازی بسیج، تاکید کرد: در مراسم اختتامیه دومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج از بخش های مختلف فعال در سازمان فضای مجازی بسیج و همچنین فعالان عرصه فضای مجازی تقدیر شد که طی آن فارس به عنوان برترین مراکز آموزش مجازی سازمان فضای مجازی بسیج کشور را کسب کرد.

معاونت تربیت و آموزش فضای مجازی سپاه فجر فارس تصریح کرد: با توجه به عملکرد و فعالیت های مؤثر در یکسال اخیر در سطح کشور به عنوان برترین معاونت تربیت و آموزش استان ها در کشور معرفی و تجلیل شد.

وی در ادامه این موفقیت را مرهون تلاش ها، زحمات و پیگیری های مجدانه بسیجیان و مسئولان تربیت و آموزش نواحی شهرستانی دانست و اضافه کرد: سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس در یکسال اخیر به صورت جهادی در حوزه آموزش فضای مجازی و سواد رسانه ای پای کار آمده است و این موفقیت حاصل زحمات کادر اجرایی سازمان و مسئولین تربیت و آموزش نواحی شهرستانی در استان است.

باقری برخی از فعالیت های معاونت تربیت و آموزش را برشمرد و تصریح کرد: برگزاری گسترده کلاس ها و دوره های آموزشی حضوری فضای مجازی و سواد رسانه ای در شهرستان ها و نقاط مختلف استان، مدارس و دانشگاه ها، ادارات و نهاد های مختلف، برگزاری کلاس ها و دوره های آموزش مجازی در سطح استان و کشور و تولید محتواهای آموزشی جهت استفاده عموم علاقه‌مندان و مخاطبان از جمله فعالیت های معاونت تربیت و آموزش فضای مجازی سپاه فجر می باشد.

وی کسب این عنوان برای دومین سال متوالی را نوید اتفاقات خوب در عرصه فضای مجازی استان فارس دانست و گفت: خوشبختانه ما تاکنون توانسته‌ایم با اجرای گسترده نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی در استان فارس و کسب این عنوان پرچم دار آموزش فضای مجازی در کشور باشیم.