چهلچراغ

حوزه / به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از مقام شهید جاویدالاثر حشمت‌الله ظهرابی در برنامه «چهل‌چراغ» و با حضور خانواده شهید و جمعی از مدیران فرهنگی و بسیجی در مزار شهدای گمنام حسینیه فاطمیون تهران از سوی فرهنگسرای سرو تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس از مقام شهید جاویدالاثر حشمت اله ظهرابی در برنامه‌ای با عنوان «چهل‌چراغ» از ویژه برنامه های بزرگداشت شهدا که در هفته دفاع مقدس برگزار می شود تجلیل خواهد شد. در این مراسم که روز دوشنبه هفتم مهرماه از ساعت 16 آغاز می شود، با حضور خانواده شهید ظهرابی و جمعی از مدیران فرهنگی و مسئولان بسیج طی برنامه‌هایی یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و به ویژه شهید حشمت‌الله ظهرابی که در نهم اسفند ۱۳۶۲ در جزیره مجنون عراق به شهادت رسید و تاکنون اثری از پیکرش بدست نیامده، گرامی داشته می‌شود.

در این مراسم که در مزار شهدای گمنام واقع در خیابان فاطمی، نرسیده به چهار راه کارگر روبروی حسینیه فاطمیون تهران برگزار می‌شود، سردار احمد ربیعی از فرماندهان دوران دفاع مقدس درباره عملیات والفجر هشت سخنرانی خواهند کرد در ادامه مداحی و روایتگری و همچنین پخش کلیپ مستند درباره شهید ظهرابی از دیگر بخش های برنامه چهل‌چراغ خواهد بود.
علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم معنوی می‌توانند به حسینیه فاطمیون تهران مراجعه کنند.

انتهای پیام