حجت الاسلام جواد فاطمی نسب امام جمعه سرپل ذهاب

حوزه/ امام جمعه سرپل ذهاب گفت: آیت الله ممدوحی در طول عمر بابرکت خود منشأ خدمات بزرگی برای اسلام، انقلاب و مردم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب، رحلت عالم انقلابی آیت الله ممدوحی، نماینده سابق مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و عضو برجسته جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است : عالم ربانی و استاد مبارز حضرت آیت الله ممدوحی پس از سالها مبارزه و مجاهدت در راه ترویج و تبلیغ مبانی و ارزشهای اسلامی و انقلابی دعوت حق را لبیک گفت.

آیت الله ممدوحی در طول عمر بابرکت خود منشاء خدمات بزرگی برای اسلام و انقلاب و مردم شد و در دوره هجوم همه جانبه علیه ارزشهای ناب اسلامی و انقلابی وارد میدان شده و با تبیین های خود در سخنرانی های عامه پسند عدم مشروعیت گروه های معاند را به اطلاع مردم می رساند. ایشان مبارزات بسیاری علیه رژیم شاهنشاهی انجام داد و بارها تهدید، دستگیر و بازداشت شد ولی هیچ وقت دست از مبارزه نکشید.

این عالم ربانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده سابق مردم در مجلس خبرگان رهبری کتابهای فراوانی را تالیف و شاگردان بسیاری را تربیت کرد.

اینجانب با نهایت تأسف و تاثر در گذشت این عالم ربانی، استاد مبارز و فقیه مجاهد را به مردم استان،شاگردان و بیت معزای ایشان تسلیت گفته، رحمت واسعه الهی وغفران روح آن مرحوم و صبر جمیل و اجر جزیل بازماندگان را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می نمایم.