مدرسه علمیه قدسیه بهشهر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه قدسیه بهشهر گفت: امروز نباید از مشکلات و سختی های موجود هراس داشته باشیم، بلکه همانند دوران دفاع مقدس باید تهدیدات موجود را تبدیل به فرصت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، خانم مظلومی در جمع طلاب مدرسه علمیه قدسیه بهشهر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: ما از جنگ که تهدیدی برایمان بود، استفاده کرده و فهمیدیم که باید روی پای خودمان بایستیم؛ به همین خاطر ریشه انقلاب را محکم کرده و وحدت و همبستگی مان بیشتر شد؛ همچنین دوست و دشمن را از هم شناخته و انقلابمان را به جهان صادر کردیم و در نهایت ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم.

وی افزود: امروزه با وجود ویروس کرونا و مشکلاتی که جامعه را درگیر کرده است، نباید از این سختی ها بترسیم، بلکه همانند دروان دفاع مقدس، تهدیدات موجود در هر زمینه ای را تبدیل به فرصت کنیم.

مدیر مدرسه علمیه خواهران بهشهر با بیان این که کرونا هم تهدیدی است که باید تبدیل به فرصت شود، تاکید کرد: اگرچه در شرایط کنونی کلاس های درس مجازی است، اما شما طلاب سربازان حوزه های علمیه هستید و دستورالعمل طلبگی در تمام زندگی شما جاری است.

وی اظهار کرد: پیامبر اسلام در مورد مقام و منزلت طالبان علم احادیث زیادی دارند که در روایتی از ایشان آمده است که خداوند، ملائکه، اهل آسمان و زمین و حتی مورچگان زیر سنگ و ماهی در دریا برای اهل علم سلام و درود می فرستند.

 مظلومی با اشاره به ارزش علم آموزی، خاطرنشان کرد: علم اسلحه برنده ای در مقابل دشمن و دوست و انیس انسان در تنهایی است و خداوند اقوام را به وسیله علم بالا می برد.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸