اسماعیلی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: رسالت طلبگی و علم آموزی و تحصیل علم در اهداف طلاب، نقش  طلاب خواهر را در برخی از محیط ها مانند خانواده بی بدیل می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه  در بوشهر، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر صبح امروز در دیدار با مدیر و معاونان مدرسه علمیه خواهران گناوه با اشاره به تاثیر وجود طلبه در محیط و اثرگذاری آن در جامعه، به همایش حافظان قرآن در این مدرسه اشاره کرد و گفت: افتخار می کنیم که در این مدرسه در کنار آموزش دروس حوزوی، پرورش حافظ قرآن نیز صورت گرفته است، زیرا رهبری فرمودند که در جامعه ای می توان احکام قرآن را پیاده نمود که آن جامعه مانوس با قرآن باشد. از این رو ایشان بسیار نسبت به حفظ قرآن و فراگیری آن در جامعه تاکید دارند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: رسالت طلبگی و علم آموزی و تحصیل علم در اهداف طلاب، نقش  طلاب خواهر را در برخی از محیط ها مانند خانواده بی بدیل می کند، از همین رو طلبه، استاد و مسئولین مدرسه باید نسبت به کیفیت تحصیلی اهتمام جدی داشته باشند و مسلما رشد علمی و اخلاقی جامعه در گرو تحصیل خوب و مهذب شدن طلبه به سجایای اخلاقی است.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام مصطفی آشناگر، امام جمعه موقت گناوه نیز به تشریح عملکردهای مدرسه علمیه الزهرا(س) گناوه پرداخت و گفت: از طلابی که در زمینه کفن و دفن اجساد کرونایی پیشقدم شده و از جان خود مایه می‌گذارند کمال تشکر را دارم.

وی در ادمه گفت: به جرأت می توان گفت که این مدرسه تنها مدرسه علمیه خواهران در سطح کشور است که برپایی جشن تکلیف مدارس آموزش و پرورش شهرستان گناوه و روستاهای اطراف را بر عهده دارد و هر ساله با آغاز دهه فجر، هر روز برای یک مدرسه مراسم جشن تکلیف برگزار می کند.

در پایان مراسم نیز هدایایی به رسم یادبود به طلاب جدیدالورود اهدا شد و همچنین غذای نذری بین مدعوین توزیع گردید.

انتهای پیام/