حضور روحانیون در دفاع مقدس

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) برازجان از ساخت ۳۵ اثر در قالب دلنوشته، فتوکلیپ و عکس نوشته در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های دفاع مقدس و انتشار آنها در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، مریم محمدی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) برازجان صبح امروز در مراسمی به مناسبت بزرگداشت چهلمین سال دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس حدیث ماندگار پایداری، دلاوری و فداکاری است که در راه دفاع از مکتب، انقلاب و میهن اسلامی، قله های بلند رشادت و شهادت بر جای گذاشت و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشت.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) برازجان افزود: فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از فرهنگ عاشورا بوده که ما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم و با استعانت از حضرت زینب(س) نباید اجازه دهیم تا خاطرات شهدای ۸ سال دفاع مقدس به دست فراموشی سپرده شوند.

محمدی در تشریح برنامه های دفاع مقدس بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های دفاع مقدس مسابقه ساخت کلیپ، عکس نوشته و دلنوشته برگزار شد که طلاب شرکت‌کننده در این مدت با بکارگیری سلیقه‌های خود ۳۵ اثر ارائه دادند که در فضای مجازی منتشر گردید و در زمان مناسبی از برگزیدگان نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران برازجان گفت: از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس فضاسازی مدرسه و برپایی نمایشگاه های مختلف از جمله صنایع دستی، عکس و کتاب بود.

محمدی بیان داشت: به منظور تجدید میثاق با شهدا، مدیر مدرسه و جمعی از کارکنان و طلاب بسیجی با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه و غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا و خواندن ادعیه به نیابت از شهدا یاد و خاطره دلاورمردان دفاع مقدس را گرامی داشتند.

انتهای پیام/