خانم بهشتی

حوزه/ مراسم یادبود حاجیه خانم بهشتی امروز دوشنبه ۷ مهر در جوار مزار شهدای گمنام در جامعةالزهرا(س)برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم یادبود حاجیه خانم بهشتی استاد و عضو هیئت امنای جامعةالزهرا علیهاالسلام و مدیر گروه تبلیغ (گرایش حج و تبلیغ) و سایر درگذشتگان منتسب به خانواده جامعه الزهرا علیهاالسلام در چند ماه اخیر امروز دوشنبه ۷ مهر ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در جوار مزار شهدای گمنام برگزار شد.

قرائت قرآن کریم و ذکر مصیبت اهل بیت علیهم‌السلام از برنامه‌های این مراسم یادبود است.

بر اساس این گزارش: حجت الاسلام والمسلمین مدنی مدیر جامعه الزهرا و حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی رئیس هیئت امنای جامعه الزهرا در پیام های جداگانه ای درگذشت این بانوی معلمه را تسلیت گفتند.

 او نمونه بارز یک بانوی عالم و مهذب بود

حجت الاسلام والمسلمین مدنی درگذشت سرکار خانم بهشتی استاد باسابقه و عضو هیات امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام را تسلیت گفت که متن این پیام تسلیت بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت استاد ارجمند جامعه الزهرا سلام الله علیها سرکار خانم بهشتی از اعضای هیات امنا و اساتید با سابقه این موسسه علمی موجب تاثر شد.

این بانوی عالمه با بیش از چند دهه سابقه تدریس و تلاش علمی در حوزه علمیه نمونه بارز یک بانوی فاضل و عالم و مهذب و متقی بود.

عضویت در هیئت امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام، تدریس در دانشگاه فرهنگیان ، مدیریت گروه علمی تبلیغ در جامعه و همکاری مستمر با بعثه رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور حج و زیارت بخشی از فعالیت های وی در عرصه تعلیم و تعلم و تبلیغ و ترویج معارف مکتب اهل بیت علیهم السلام است.

اینجانب درگذشت این بانوی فداکار را به طلاب و اساتید جامعه الزهرا علیهاالسلام، دوستان و آشنایان و شاگردان و خانواده ایشان به ویژه همسر مکرم شان حجت‌الاسلام والمسلمین برکتین تسلیت عرض کرده و از خداوند منان برای ایشان علو درجات و همجواری با اولیاء الهی و برای بازماندگان صبر و اجر فراوان مسالت دارم.

عاش سعیدا و مات سعیدا

روحش شاد و میهمان سفره با کرامت حضرت صدیقه طاهره علیهاالسلام

سید محمود مدنی

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام

رئیس هیات امنای جامعه الزهرا درگذشت خانم بهشتی را تسلیت گفت

حجت الاسلام والمسلمین حسن ربانی درگذشت سرکار خانم بهشتی عضو هیات امنا و استاد فقه و اصول جامعه الزهرا علیهاالسلام را تسلیت گفت که متن این پیام تسلیت بدین شرح است:

خانم بهشتی عمر شریفشان را در راه ترویج معارف مکتب اهل بیت( ع) صرف نمود

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت عالمه فاضله و پرهیزگار سرکار حاجیه خانم بهشتی از اعضای هیات امنای جامعه الزهرا سلام الله علیها و مدیر گروه رشته حج و تبلیغ که عمر شریفشان را در راه ترویج معارف مکتب اهل بیت علیهم السلام و خدمت به مشتاقان علم و معرفت صرف نموده، موجبات تأثر و تألم فراوان گردید.

اینجانب و اعضای محترم هیأت امنای جامعه الزهرا سلام الله علیها ضمن عرض تسلیت و تعزیت به حضرت صاحب الزمان عج الله تعالی فرجه الشریف،رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، مراجع بزرگوار تقلید همچنین به خانواده بزرگ جامعه الزهرا سلام الله علیها، حوزه های علمیه خواهران، اساتید و طلاب محترم و بازماندگان آن فقیده سعیده، به خصوص همسر محترم ایشان جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای برکتین زید عزه؛

از خداوند متعال برای آن خواهر مومنه وارسته، علو درجات و در سایه سار رحمت و مغفرت الهی همنشینی با حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها و همچنین برای بازماندگان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت داریم.

سید حسن ربانی

رییس هیأت امناء جامعه الزهرا سلام الله علیها