جلالی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه اصفهان از برگزاری جلسه معاونین پژوهشی با هدف تبیین و توجیه برنامه های پژوهشی در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ خبر داد.

حجت الاسلام محسن جلالی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، اظهار کرد: جلسه معاونین پژوهش مدارس علمیه استان اصفهان طی دو مرحله به دلیل رعایت فواصل اجتماعی و پروتکل های بهداشتی و همچنین توجیه کامل معاونین پژوهشی برگزار شد.

وی تصریح کرد: در مرحله اول، معاونین پژوهش مدارس علمیه شهر اصفهان در این جلسه شرکت کردند و در مرحله دوم معاونین پژوهشی مدارس علمیه استان اصفهان شرکت کردند.

معاون پژوهش حوزه علمیه اصفهان عنوان کرد: در این جلسات با توجه به رویکرد معاونت پژوهشی حوزه علمیه اصفهان در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ که عمدتا برگزاری برنامه های پژوهشی به صورت مجازی و از طریق شبکه های مجازی است، تشریح کامل وظایف معاونین مدارس علمیه انجام شد.

حجت الاسلام جلالی تأکید کرد: برنامه هایی مثل کرسی های آزاداندیشی، کرسی نظریه پردازی، نشست علمی، نقد و نظر علمی و کارگاه های علوم اسلامی و همچنین برنامه هایی که مربوط به هفته پژوهش در آذرماه است، باید با برنامه ریزی دقیق توسط معاونین پژوهشی مدارس علمیه به صورت مجازی برگزار شود.

وی افزود: از دیگر مصوبات این جلسه تأکید بر آمادگی معاونین پژوهشی مدارس منتخبی که باید در سال تحصیلی جدید جشنواره علامه حلی مرحله مدرسه ای را برگزار کنند، بود و تأکید شد از سامانه آموزش مجازی حوزه علمیه اصفهان کمال استفاده شود و در صورت ضرورت استفاده از شبکه های اجتماعی حتما از شبکه های اجتماعی داخلی و بومی بهره برده شود.

گفتنی است، در پایان این جلسه طلاب و معاونین پژوهشی مدارس علمیه حوزه علمیه اصفهان به بیان اهم نقطه نظرات، پیشنهادات و سوالات خود پیرامون تخصیص بودجه بندی پژوهشی در سال تحصیلی جدید پرداختند.