پورذهبی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امروز به عینه شاهد مشکلات اقتصادی، اشتغال و... در کشور هستیم، لذا باید با روحیه جهادی این خلاءها و مشکلات را هرچه سریعتر برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در همایش تجلیل از روحانیون بسیجی استان کردستان، اظهار داشت: امروز مهمترین نیاز کشور داشتن روحیه جهادی و حرکت جهادی است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: در دوران هشت ساله دفاع مقدس به عینه شاهد روحیه و حرکت جهادی از سوی رزمندگان اسلام بودیم و همین خود عاملی برای پیروزی بر دشمن گردید.

وی اظهار کرد: یکی از ویژگی های جنگ هشت ساله و دفاع مقدس این بود که رزمندگان اسلام با اخلاص و خلوص نیت از تمام داشته ها و زندگی خود برای دفاع از کیان انقلاب و اسلام گذشتند.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی ادامه داد: امام خمینی (ره) درباره جنگ تحمیلی می فرمایند: «اتفاقی که در هشت سال جنگ تحمیلی برای ما افتاد جز یک بار در دروان اسلام اتفاق نیفتاده بود».

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: از سوی دیگر فرماندهان و رزمندگان اسلام ما تنها به خاطر دفاع از انقلاب و نظام اسلامی در برابر رژیم بعثی قرار گرفتند و هیچ گونه چشم داشت مادی در بین نبود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: متاسفانه امروزه برخی به بیت المال دست اندازی می کنند، در حالی که مملکت در شرایط خاص و ویژه اقتصادی قرار دارد و امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند احیای روحیه جهادی در کشور هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی با اشاره به اینکه باید روحیه جهادی را در حوزه‌های مختلف علمی و ... کشور احیا کنیم، گفت: اکنون نیازمند تقویت روحیه خدمت در بدنه نظام اداری کشور به معنای واقعی هستیم. اگر می‌خواهیم به آن زمان که این ناملایمات روحی و معنوی وجود نداشت برگردیم باید روحیه جهادی را در سیستم اداری و در بدنه جامعه تقویت کنیم.

وی در پایان گفت: امروز به عینه شاهد مشکلات اقتصادی، اشتغال و... در کشور هستیم، لذا باید با روحیه جهادی این خلاءها و مشکلات را هرچه سریعتر برطرف کنیم.