آیت‌الله میر سجادی

حوزه/ بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه استان تهران در پیامی درگذشت مرحوم آیت الله میرسجادی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه استان تهران در پیامی درگذشت آیت الله میرسجادی را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

انما یخشی الله من عباده العلماء

خبر تأسف بار ارتحال عالم ربانی و فقیه صمدانی مرحوم آیت الله میرسجادی قدس الله نفسه الزکیه دلهای شیفته و متعلق به آن نفس نفیس و آن شخصیت ممتاز را سوگوار و عزادار نموده است.

این انسان شایسته بی تردید یکی از استوانه های علمی و اخلاقی حوزه مبارکه تهران و میراث دار سلف صالح خویش خاصه زعیم فقید شعیه مرحوم آیت الله العظمی سید ابوالحسن اصفهانی قدس سره و حوزه فخیمه نجف اشرف بود که برکات وجودی و فیوضات علمی و عملی او کانون جذبی برای نفوس مستعده و قلوب دلبسته و شیفته معارف بلند قرآن و اهل بیت علیهم السلام به شمار می رفت.

بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه استان تهران مصیبت فقدان این عالم فقید را به محضر مبارک قطب عالم امکان و ولی دوران حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا له الفداء و حضور رهبر حکیم انقلاب آیت الله العظمی امام خامنه ای دام ظله و مراجع معظم تقلید، حوزه های علمیه خاصه حوزه علمیه استان تهران، شاگردان و ارادتمندان آن مرحوم و بویژه بیت شامخ میرسجادی تسلیت گفته برای آن مرحوم علو رتبه و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می دارد.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷