یمن

حوزه/ سید سلیم المنتصر طی یادداشتی نوشت: در حال حاضر تحولاتی که در یمن در جریان است راه را برای طرفداران یمانی هموار خواهد کرد. کسانی که پرچم را به امام مهدی منتظر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تحویل می دهند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه،  سید سلیم المنتصر طی یادداشتی برای خبرگزاری حوزه با عنوان "یمن دروازه فتح و پیروزی عظیم" به مقاومت ملت یمن با رهبری یک حکیم و مقاومت در برابر ائتلاف مجهز سعودی-صهیونیستی و آمریکایی پرداخت و خاطر نشان کرد که یمن دروازه فتح عظیم جهانی خواهد بود.

متن یادداشت به شرح ذیل است:   

جنگی که امروز در یمن در جریان است فقط جنگ یمنی ها نیست، بلکه جنگ علیه امت عربی و اسلامی و جنگ علیه تمام مردم آزاده در جهان است. زیرا یمنی ها در حال جنگ با دشمنان بشریت هستند که با عقاید استعماری و استعماری خود اقدامات فاجعه باری را در وجوه مختلف گسترش می دهند، که از جمله آن سیاست آمریکایی-صهیونیستی است که فجیع ترین قتل عام ها را در بسیاری از کشورهای جهان انجام داده است.

این کشور را محاصره کردند و باعث رنج و سختی تمام اشخاصی شدند که در برابر پروژه جنایتکارانه فرا ماسونری آنها که  از طریق اذناب خود در خاورمیانه، همچون رژیم های دیکتاتوری مثل  رژیم آل سعود، آل نهیان و آل خلیفه پی گیری می شد ایستادگی کردند. آنها پروژه های مخرب اربابانشان را در حد اعلا و بلکه فراتر از آن اجرا می کنند و باعث کشتار و نابودی کشور عربی شدند و آتش  فتنه و اختلافات را  میان ملت ها برافروختند و در بیشتر کشورهای خاورمیانه به خائنان و مزدوران کمک کردند.

در یمن، آنها ائتلافی تهاجمی علیه انقلاب ملت یمن ایجاد کردند. انقلابی آگاهانه  به رهبری یک حکیم که در برابر توطئه فراماسونری آنها که می خواستند دین اسلام و همه ارزشهای شریف انسانی را نابود کند ، ایستادگی کرد  و مردم یمن در برابر این جنایتکاران مقاومت نموده و قیام کردند.

جنگ جهانی علیه یمن بی علت نیست، یمنی ها درد را تشخیص دادند و پیوسته به دادن دارو به همه آزادگان جهان استمرار دارند و این درد همان رژیم صهیونیستی نامشروع است که تا کیان نا مشروعش را بر روی جمجمه عرب ها از نیل تا فرات تاسیس نکند آرام نمی گیرد و خسته نمی شود. این توسط لابی صهیونیستی در ایالات متحده آمریکا که تصمیمات سیاسی آنجا اتخاذ می شود مشخص می گردد و تمام استعدادها و امکانات  آن کشور برای خدمت به پروژه صهیونیستی به کار گرفته می شود.

این لابی صهیونیستی در بسیاری از کشورهای جهان وجود دارد و محور شرارات را تشکیل می دهد که جز به شیطان رجیم خدمت نمی کند. اما دارویی که یمنی ها  از آن استفاده می کنند؛ جهاد فی سبیل الله است و اعتلای کلمه الله علیرغم امکانات کم اما مبتنی بر اعتماد به خدای واحد که شریکی ندارد و این اعتقاد مردم یمن را در برابر قدرتمندترین نیروی نظامی و ائتلاف بین المللی مجهز به همه سلاح های کشنده از شرق و غرب قرار داده است.

مجاهدین یمن خارق العاده ترین پیروزی ها را از همه جبهه ها به دست آوردند و به جهانیان نشان دادند ضعف کید دوستان شیطان را که، هر چند هم که  قدرتمند و دارای امکانات باشند، زمانی که جق در برابر باطل ایستادگی کند باطل بدون شک نابود شدنی است.

بشارت پیروزی بزرگ الهی، تمام  جهان را فرا خواهد گرفت و حق و حزب آن پیروز می شوند و باطل و اهل آن را در هم می شکنند و حزب حق بدون شک از مردم یمن هستند و  پرچم هدایت که همان پرچم یمانی های موعود حتمی است را  از این سرزمین بلند خواهند کرد و در حال حاضر این تحولاتی  که امروز در یمن  در جریان است، راه را برای طرفداران یمانی هموار خواهد کرد.

 کسانی که پرچم را به امام مهدی منتظر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تحویل می دهند، کسی که زمین را پر از قسط و عدل می کند، همانطور که از بی عدالتی و ظلم و ستم پر شده بود،و سپس زمین به بندگان مخلص خداوند می رسد و  اولیای الهی بزرگوار بر آن حکومت می کنند.