پیشمرگ

حوزه/نماینده ولی‌فقیه و فرمانده سپاه کردستان با صدور پیام های جداگانه ای، درگذشت برهان قادرخانزاده، برادر ۶ شهید و فرمانده پیشمرگان کُرد مسلمان را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در کردستان و سردار سید صادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس در پیام‌ های جداگانه‌ای درگذشت «برهان قادرخانزاده»؛ برادر شش شهید و فرمانده دلاور پیشمرگان کُرد مسلمان را تسلیت گفتند.

در متن پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان کردستان می خوانیم:

با کمال تأسف و تاثر، فقدان جناب کاک برهان قادرخانزاده یکی از فرماندهان دلاور پیشمرگ کُرد مسلمان و پیشکسوت دفاع مقدس در سرزمین مجاهدت‌های خاموش که افتخار برادری شش شهید والامقام را دارد، را به خاندان معظم و شهید پرور قادرخانزاده، هم‌رزمان ایشان و مردم شهید پرور استان به خصوص شهر بانه تسلیت عرض کرده و از خداوند منان برای آن برادر مومن و انقلابی غفران و علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی را خواستارم.

متن کامل پیام تسلیت فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

«انا لله و انا الیه راجعون»

با کمال تاسف و تاثر خبر درگذشت پیشکسوت صحنه‌های مجاهدت و ایثار، فرمانده دلاور و پیشمرگ مسلمان کُرد و برادر شش شهید معظم، کاک برهان قادرخانزاده موجب تاسف و تالم همگان گردید.

این فرمانده شجاع سال‌ها در راه دفاع از تمامیت ارضی کشور و انقلاب اسلامی، در دوران دفاع مقدس مجاهدت و ایثار کرد.

درگذشت این برادر مومن و انقلابی را به خانواده معظم قادرخانزاده همرزمانش و مردم عزیز و شهیدپرور کردستان به ویژه مردمان انقلابی شهرستان بانه تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و صبر و شکیبایی برای بازماندگان خواستارم، ان شاء الله با حضرت رسول اکرم(ص) و شهدای عزیز محشور گردند.

براساس این گزارش، برهان قادرخانزاده، برادر شش شهید و فرمانده دلاور پیشمرگ کُرد مسلمان روز گذشته دار فانی را وداع گفت.