جلسه معون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان با سردبیر خبرگزاری حوزه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مومنی با تاکید بر ضرورت ارتقای سواد رسانه ای طلاب و تشکیل گروه های تبلیغی در فضای مجازی، خواستار حمایت از طلاب فعال در این عرصه شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مومنی، در جلسه ای با حسن صدرایی عارف، سردبیر خبرگزاری حوزه، با اشاره به پیشینه و ظرفیت های حوزه علمیه اصفهان، گفت: حوزه اصفهان دارای ظرفیت های بین المللی است و همواره در گسترش و تعمیق معارف دینی و علوم اهل بیت(ع) اثرگذار بوده است.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان به اجرای طرح «هر خانه یک حسینیه» در ایام محرم و صفر اشاره کرد و افزود: قریب به ۱۲۰۰ طلبه جهادی برای مشارکت در اجرای این طرح اعلام آمادگی کردند که براساس نیاز، در منازل، فضاهای باز مجتمع ها، پارک ها، بوستان ها و حتی اداره ها حضور یافتند و جلسه عزای امام حسین(ع) را اقامه کردند.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه رسانه و ضروت توجه حوزه های علمیه به این عرصه، افزود: امروز رسانه مهمترین و موثرترین ابزار برای انتقال معارف اهل بیت(ع)، پیام های انقلاب اسلامی و دستاوردهای حوزه های علمیه شیعی به اقصی نقاط دنیاست.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان، حضور هدفمند و اثرگذار حوزویان در فضای مجازی را ضروری خواند و بر حمایت مراکز حوزوی از طلاب فعال در این عرصه تاکید کرد.  

حجت الاسلام والمسلمین مومنی با تاکید بر ضرورت تشکیل گروه های تبلیغی در فضای مجازی و ارتقاء سواد رسانه ای طلاب، اظهار کرد: تربیت طلاب آشنا به مهارت های رسانه ای و تولید محتوای به روز می تواند جوانان را در مقابل هجمه های اعتقادی و فرهنگی دشمن مصون سازد.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان در پایان خواستار توسعه فعالیت های خبرگزاری رسمی حوزه در استان اصفهان شد و بر تقویت همکاری ها تاکید کرد.

انتهای پیام