کد خبر: 924343
۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸
امام جمعه اردبیل

حوزه/ از خداوند رحمان و رحیم متوسلا به تمام اسماء حسنی و به اولیاء مقرب می خواهیم ملت ما را از این بیماری مصون و به تمام بیماران مخصوصا به بیماران کرونایی شفای عاجل مرحمت فرموده این بلای ویرانگر را از کره خاکی مخصوصا کشورما ریشه کن فرماید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام‌والمسلمین سید حسن عاملی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه اردبیل که به کرونا مبتلا شده و در بیمارستان بستری شده بود، امروز از بیمارستان مرخص شد. به همین مناسبت، در صفحه مجازی آقای امام جمعه تصویری از وی به همراه کادر درمان منتشر شده و آمده است:

اطلاعیه دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم ما بنا من نعمه فمنک لا اله الا انت استغفرک واتوب الیک

بدینوسیله به اطلاع هم وطنان عزیز می رساند اخیرا با ابتلاء نماینده محترم ولی فقیه در استان اردبیل حضرت آیت الله عاملی به ویروس منحوس کرونا ایشان چندین روز تحت مداوای کادر درمانی حاذق بیمارستان امام خمینی اردبیل قرار گرفتند.

حال با استثنایی‌ترین عنایت خداوندی که از اداء شکر ذره ای از آن عاجزیم و همچنین با دعاها وتوسلات مومنین که همیشه رهین منت این عزیزان ولی نعمت بوده ایم و مخصوصا با تلاش مضاعف وبسیار حاذقانه کادر درمانی بیمارستان، پزشکان و پرستاران و مخصوصا عنایت ریاست محترم بیمارستان و مدیریت محترم و مکرم بهداشت و درمان استان، تقدیر بر بازگشت دوباره به زندگی شده است.

امروز با رفع خطر و در آستانه ترخیص از بیمارستان و طی نقاهت در منزل برخود لازم می دانیم صمیمانه از مراحم و الطاف همه عزیزان مخصوصا هم وطنان عزیز که بار مسوولیت را مضاعف کردند، صمیمانه و با تمام احساس تشکر نماییم.

از خداوند رحمان و رحیم متوسلا به تمام اسماء حسنی و به اولیاء مقرب می خواهیم ملت ما را از این بیماری مصون و به تمام بیماران مخصوصا به بیماران کرونایی شفاء عاجل مرحمت فرموده این بلاء ویرانگر را از کره خاکی مخصوصا کشورما ریشه کن فرماید.

روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل
۳۰ مهرماه سال۱۳۹۹