رحیمی نیک

حوزه/ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح تبلیغی «نسیم رحمت» ویژه مناطق آسیب پذیر در استان خبر داد.

حجت الاسلام رحیم رحیمی نیک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: گسترده ترین شبکه تبلیغی کهگیلویه و بویراحمد در اختیار حوزه علمیه است.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد افزود: در استان قریب به ۱۸۰ مبلغ دینی در مناطق مختلف شامل دورترین و محروم ترین نقاط استان و مراکز شهرستانها و مرکز استان و مدارس آموزش و پرورش  مشغول به امر مقدس تبلیغ هستند.

وی ادامه داد: خوشبختانه  اداره کل آموزش و پرورش همکاری خوبی در زمینه حضور روحانیون در مدارس استان دارد.

حجت الاسلام رحیمی نیک اظهار کرد: امسال در استان بیش از ۵۰ مبلغ در مدارس به عنوان سرباز طلبه به  کار تبلیغ و تدریس مشغول هستند.

رحیمی افزود: طرح های تبلیغی که در معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان پیگیری می‌شود اعم از روحانیون مستقر در روستاها، طرح بینات که در مساجد و مدارس استان اجرا می شود و طرح مدارس امین است.  بخشی از مبلغین هم به صورت ساعتی در مدارس مشغول  به فعالیت هستند.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طرح جدید «نسیم رحمت» ویژه مناطق آسیب پذیر استان با هدف جذب حداکثری افراد به گسترش فرهنگ دینی در جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی مثل طلاق، اعتیاد و مسائل اخلاقی و... در حال اجراست.

انتهای پیام /