فراخوان طلاب جهادی

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی مدیریت حوزه علمیه خواهران همدان گفت: در راستای انجام امور جهادی،فراخوان طلاب جهادی خواهر مدارس علمیه استان همدان در عرصه مقابله با بیماری کرونا اعلام شد.

مریم جان جان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان با اشاره به فراخوان طلاب جهادی، گفت : با توجه به موج سوم شیوع بیماری کرونا و تشدید آن در استان همدان، بنا به توصیه ی مقام معظم رهبری در ساماندهی امور کشور با کار جهادی و انقلابی، حوزه های علمیه خواهران در این شرایط بحرانی باید مشارکت و همدلی بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: هدف ما از ایجاد این فراخوان ، دستیابی به اطلاعات طلاب جهادگر و زمینه های مورد علاقه ایشان  جهت خدمت در این عرصه است.

معاون فرهنگی تبلیغی مدیریت حوزه علمیه خواهران همدان افزود: طلاب با فعالیت های جهادی در محورهای فرهنگی، بهداشتی، حمایتی و....درخدمت جامعه هستند و همگام با کادر درمان  در بخش های مختلف تولید و توزیع ماسک، تدفین و تغسیل، تولید و توزیع بسته های های بهداشتی و مراقبت از بیماران خواهند درخشید .

وی تصریح کرد: تشکیل گروه جهادی در شرایط کنونی کشور  همان آتش به اختیاری است که رهبر معظم انقلاب انتظار دارند.

خانم جان جان در پایان افزود: علاقه مندان می توانند جهت کسب توضیحات بیشتر به سایت مدیریت استان همدان به آدرس http://hamadan.whc.ir مراجعه نمایند و با تکمیل فرم مشخصات، عرصه علاقه مندی خدمت خود را تعیین و در نهایت فرم اطلاعات شخصی خود راتا پایان آبان ماه  به آدرس ایمیل hamedan@whc.ir   ارسال نمایند .