نشست برخط طلیعه حضور/همدان

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی مدیریت حوزه علمیه خواهران همدان از برگزاری سلسله نشست های برخط طلیعه حضور باعنوان «سربازی مکتب عشق؛ از حضور تا ظهور » با حضور اساتید برجسته کشوری خبر داد .

مریم جان جان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان با اشاره به برگزاری سلسله نشست های برخط طلیعه حضور، بیان کرد: با توجه به شروع آغاز سال تحصیلی جدید و لزوم آشنایی طلاب جدیدالورود با جایگاه، اهداف و شئون طلبگی و برگزاری هرساله همایش های طلبگی به صورت حضوری ، امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و فراگیر شدن آن  مدیریت استان همدان ،  اقدام به برگزاری سلسله نشست های برخط طلیعه حضور با عنوان «سربازی مکتب عشق؛ از حضور تا ظهور» با حضور اساتید برجسته  کشوری کرده است .

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه آغاز دوره طلبگی در واقع آغاز خدمت به مکتب اهل‌بیت(ع) است، امید می‌رود طلاب با شور و انگیزه کافی در راستای کسب تهذیب نفس و فراگیری علوم حوزوی قدم بردارند تا بتوانند مبلّغانی کارآمد و اثرگذار برای تبلیغ علوم دینی و سیره اهل‌بیت(ع) در جامعه باشند.

معاون فرهنگی تبلیغی مدیریت استان همدان گفت: ایجاد و تقویت انگیزه در طلاب جدیدالورود، تبیین اهداف، وظایف و رسالت بانوان طلبه، آشنایی با انتظارات جامعه از بانوان طلبه، آشنایی با فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی تبلیغی و پرورشی مدارس حوزه‌های علمیه از جمله اهداف برگزاری این سلسله نشست های مجازی است .  

 وی اظهار کرد: همه ساله معاونت فرهنگی تبلیغی مدیریت استان همدان  برای طلاب جدیدالورود مدارس خود، همایش طلیعه حضور را به صورت حضوری برگزار می‌کرد تا طلبه‌ها با انگیزه قوی‌تری برای ادامه تحصیل تلاش کنند، لذا با توجه به شرایط کنونی کشور، امسال در قالب سلسله نشست های برخط با همکاری روابط عمومی و  فناوری اطلاعات مرکز مدیریت برگزار خواهد شد که نخستین جلسه آن در  تاریخ ۱۳۹۹/۸/۶ از ساعت ۱۰:۳۰ صبح  از طریق لینک  live.whc.ir برگزار خواهد شد.

خانم جان جان در پایان افزود: با هماهنگی فناوری اطلاعات مرکز مدیریت ، بستر استفاده همه طلاب از این نشست ها فراهم گردیده است و از همه فعالین فرهنگی عرصه خدمت در مکتب امام زمان (عج) درخواست می شود، اطلاع رسانی های گسترده جهت حضور حداکثری و بهره مندی از مباحث مطرح شده در این نشست را فراهم نمایند.