باطنی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین باطنی از پیگیری برای در اختیار قرار دادن اینترنت با قیمت نازل برای برگزاری دروس حوزوی طلاب اصفهانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، جلسه ماهانه مدیران مدارس علمیه استان اصفهان صبح امروز با حضور جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان و معاونین برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا باطنی در جمع مدیران مدارس علمیه حوزه علمیه استان اصفهان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن عسکری(ع)، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی، در جلسات شورای معاونین پیگیری اینترنت برای طلاب و اساتید مصوب و مذاکراتی با مسئولین استانی و خارج از استان نیز انجام شده است.

وی افزود: اگرچه کلاسها به صورت مجازی در حال برگزاری است ولی مسئولین مدرسه در ساعات معین شده در مدارس برای انجام امور طلاب حضور داشته باشند و در صورت مراجعه  طلاب، مسائل را بررسی و اقدامات لازم را انجام داهند.

در ادامه جلسه مدیران مدارس علمیه به مسائلی همچون توجه به مشکلات معیشت مردم و طلاب و وضع اقتصادی جامعه، طرح انتقاد به دولت و رئیس جمهور و همچنین طرح فعالیتهای جهادی طلاب در جبهه سلامت و … به بحث و تبادل نظر پرداختند.