حاج علی اکبری

حوزه/ رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در دیدار امام جمعه آبیک از نگرش و فعالیت های نهاد امامت در این شهر قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با امام جمعه آبیک دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام سید محمد حسینی میرامینی امام جمعه آبیک، ضمن ابلاغ سلام مردم شریف شهرستان به وی ، به ارائه گزارشی از عملکرد دفتر امام جمعه شهر در طی بیش از دو سال گذشته پرداخت.

در ادامه رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور نیز، ضمن تقدیر از نگرش و فعالیت های امام جمعه آبیک، اظهار کرد: ایجاد و انسجام شبکه امامت، مطالبه جدی مقام معظم رهبری بوده و برنامه کلی مجموعه ما حول این محور تدوین شده و شکل گرفته است.

وی افزود: رونق مساجد به عنوان سنگر اصلی کیان اسلام و انقلاب از اولویت های شبکه امامت می باشد و اتصال این مجموعه به مدارس و بقیه مراکز فرهنگی از برنامه های بعدی نهاد ما است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری ضمن تقدیر از مردم شریف آبیک، عنوان کرد: همت و غیرت دینی مردم شریف آبیک در احیای مسجد حضرت ولی عصر(عج) به عنوان محل برگزاری نماز جمعه مرکز شهرستان که عمدتاً با کمک های مردمی، آن هم در این شرایط اقتصادی صورت گرفته، واقعا ستودنی است.

انتهای پیام