سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: مردم از مسئولین انتظار دارند که برای رسیدن به مشکلات معیشتی و اقتصادی شان گام‌های اساسی بردارند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا صبح امروز از دفتر خبرگزاری ایکنا و ایسنا استان قزوین بازدید کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین در این بازدید اظهار کرد: مردم در شرایط بحرانی بیماری کرونا از نظر معیشت و اقتصاد مشکلات مختلفی دارند که باید دولتمردان توجه ویژه ای به این مشکلات داشته باشند.

وی افزود: مردم ما بسیار قانع و قدرشناس هستند و در تمام صحنه های انقلاب هر چه در توان داشتند کمک کردند، پس وظیفه همه مسئولان این است که در رفع مشکلات مردم گام های اساسی بردارند و  با همدلی و وحدت می‌توانند شرایط مردم  را بهبود بخشند و گره گشای مشکلات معیشتی آنها باشند.  

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا عنوان کرد: در شرایط کنونی و با گذشت بیش از هشت ماه سخت و نفس‌گیر که از آغاز شیوع این بیماری می‌گذرد، روحیه مردم خسته و پریشان شده و متاسفانه برخی از خانواده‌ها دچار نگرانی‌هایی هستند که این مشکل نیازمند به رسیدگی از طرف مسئولان است.

مدیر حوزه علمیه قزوین بیان کرد: کرونا در عین این که آسیب های فراوانی را برای کشورهای جهان و از جمله کشور عزیزمان به بار آورده، به طوری که تقریباً خیلی از فعالیت ها متوقف یا نیمه تعطیل شده، اما از زاویه دیگر نیز می توان به این بیماری نگریست و این تهدید را همانند تهدید تحریم علیه کشورمان به فرصت تبدیل کرد.  

 حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا تصریح کرد: برای طلاب و حوزه علمیه فرصتی ایجاد شد تا در این بلیّه وارد عرصه خدمت رسانی به مردم شوند و رویکرد برخی از مردم نسبت به حوزه علمیه را اصلاح کنند.

وی افزود: حوزه‌های علمیه همچنان آمادگی همکاری همه جانبه را در ابعاد مختلف با ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا دارند.  

انتهای پیام