گردان های حزب الله عراق

حوزه/ گردان های حزب الله عراق نسبت به عادی سازی روابط سودان واکنش نشان داد و گفت: عادی سازی روابط سودان با رژیم صهیونیستی، خیانت به ملت فلسطین و مسئله عادلانه آن است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»،دفتر سیاسی گردان های حزب الله عراق نسبت به عادی سازی روابط برخی از کشور های عربی از جمله سودان واکنش نشان داد و گفت: عادی سازی روابط سودان با رژیم صهیونیستی،  خیانت به ملت فلسطین و مسئله عادلانه آن است.

دفتر این حزب در بیانه ای اشاره کرد: اقدامات خیانت آمیز برخی از کشور های عربی در عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل، نشانگر عمق تسلیم کامل آنها در برابر دستورات آمریکاست و همچنین این اقدامات طرح های کثیف آمریکا علیه ملت های منطقه را آشکار کرد و عمق بحران هایی که آمریکا با همکاری دولت های مزدور برای نابودی، تضعیف و تسلیم و اجبار ملت ها به تسلیم در برابر خواسته هایش تحمیل کرد را برملا نمود.

گردان های حزب الله ادامه داد: اقدام دولت مزدور سودان و دولت های حاشیه خلیج فارس در پذیرش خفت بار عادی سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی، خیانت به مسئله مسلمان فلسطین و مسئله عادلانه آن و کوتاهی در خصوص حقوق ثابت آن به شمار می رود و همچنین به معنی مصادره کردن خواسته ملت های مخالف عادی سازی روابط با اسرائیل و خدمت به ارباب خود آمریکا است.

حزب الله عراق تصریح کرد: ما یقین داریم که این اقدامات شکست خورده، هرگز واقعیت را تغییر نخواهد داد و نظر و سخن ملت ها در این درگیری فصل الخطاب است و مسئله فلسطین و ملت مظلوم آن در وجدان ملت های اسلامی استوار باقی خواهد ماند و انسان های شریف با وجود تمامی جانفشانی ها، از آن شانه خالی نخواهند کرد.