معارفه نماینده جدید رهبر انقلاب در سوریه

حوزه/ مراسم تودیع و معارفه نماینده رهبر معظم انقلاب در سوریه با حضور شخصیت های دینی و سیاسی در دمشق برگزار شد.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری حوزه، مراسم تودیع و معارفه نماینده رهبر معظم انقلاب در سوریه برگزار شد. در این مراسم که مقامات دینی و سیاسی ایران و سوریه حضور داشتند، از زحمات حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی اشکذری تقدیر و حجت الاسلام والمسلمین صفار هرندی به عنوان نماینده جدید رهبر انقلاب در کشور سوریه معرفی شد.

حجت الاسلام والمسلمین اختری رئیس هیئت اعزامی از دفتر رهبر انقلاب در این مراسم اظهار داشت: دشمنان تلاش زیادی کرده اند بین دو ملت ایران و سوریه اختلاف بیندازند ولی نتوانستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفار هرندی نماینده جدید رهبر انقلاب در سوریه هم در سخنانی ضمن قدردانی از حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی اشکذری بابت خدماتی که در کسوت نمایندگی رهبر انقلاب در سوریه داشتند، همگان را به مستحکم تر شدن وحدت و برادری بین دو ملت ایران و سوریه دعوت نمود.

حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی اشکذری نماینده سابق رهبر انقلاب در سوریه نیز در صحبت های خود ضمن آرزوی توفیق برای حجت‌الاسلام والمسلمین صفار هرندی، از رهبر انقلاب بابت لطفی که به وی داشتند تشکر نمود.

جواد ترک آبادی سفیر ایران در سوریه هم با قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی اشکذری، وی را مردی حکیم و عالم عنوان کرد و به حجت الاسلام والمسلمین صفار هرندی بابت مسئولیت جدید رهبر انقلاب در سوریه تبریک گفت و برای او از خدای متعال آرزوی موفقیت و توفیق نمود.

در این جلسه همچنین وزیر اوقاف سوریه و دیگر علما و مسئولین سیاسی و دینی، با دادن پیام و با فرستادن نماینده از تلاشهای حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی اشکذری تشکر نمودند و برای حجت الاسلام والمسلمین صفار هرندی، در کسوت نماینده رهبر انقلاب در سوریه از خدای متعال طلب توفیق نمودند.