حجت الاسلام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: امروز در سایه حضور و پشتیبانی ملت ایران شاهد عزت و عظمت نظام اسلامی در عرصه جهانی هستیم.

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی معبودی در جلسه شورای حوزه علمیه قزوین، گفت: در بُعد بین‌المللی ما امروز قدرت بلامنازع منطقه هستیم و آن چیزی که امروز وجود دارد تثبیت اراده جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به این ملت عظمتی بخشیده که امروز همه دنیا حسرت این نظام و مردم را می‌خورند.

وی اظهار کرد: به طور قطع وقتی که ملت ایران همیشه حاضر در صحنه باشند هیچ قدرتی نمی تواند علیه یک نظام مردمی به مانند جمهوری اسلامی ایران به مقابله برخیزد.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: خوشبختانه در طول سال های بعد از انقلاب اسلامی مکتب حضرت امام خمینی(ره) زنده مانده و روز به روز روحیه استکبار ستیزی، و نه گفتن به حاکمیت غیرالهی نه تنها میان مسلمانان بلکه در بین همه ملت ها رونق می گیرد و می بینیم  که سردمدار جبهه استکبار یعنی آمریکای جنایتکار و تروریست در سراشیبی سقوط قرار گرفته است و امروز روزشمار افول آن مطرح است.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در نه گفتن استکبارستیزی و مبارزه با جبهه کفر فوق العاده موفق بوده و این مسیر نیز با قدرت ادامه دارد و همه توطئه ها و دشمنی ها به دلیل این است که آنها موجودیت خودشان را با وجود انقلاب اسلامی در خطر می بینند.

حجت الاسلام معبودی همچنین به مسئله شیوع کرونا پرداخت و عنوان کرد: متاسفانه وضعیت استان قزوین از نظر بیماری کرونا و دیگرشهر های کشور ما  مناسب نیست که باید در این زمینه فرهنگ سازی شده تا مردم به مسئله زدن ماسک ترغیب شوند تا علاوه بر حفظ جان خود و خانواده اطرافیان نیز در امان باشند.

آمادگی حوزه علمیه خواهران جهت تولید مجدد ماسک و اقلام بهداشتی

 حجت الاسلام رضا کاظم لو همچنین به آمادگی حوزه علمیه خواهران استان قزوین جهت تهیه اقلام بهداشتی اشاره کرد و گفت: حوزه علمیه خواهران استان قزوین نه تنها در روزهای اوج شیوع کرونا با حضور در آرامستان ها و همچنین تهیه اقلام بهداشتی به یاری مردم شتافت، بلکه در این روزهای شیوع این ویروس منحوس نیز همچنان در میدان است.