جلسه همکایر های آموزش وپرورش وحوزه علمیه قزوین

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: تربیت مبلغ برای فضای مجازی و همچنین ایجاد گروه های تبلیغی برای این فضا در دستور کار اداره کل تبلیغات اسلامی قرار دارد که باید همه در این عرصه اهتمام جدی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام محمدجواد زهرایی در نشست ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش قزوین که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، گفت: مجوز تشکیل ۲۰ گروه تبلیغی را در فضای مجازی به خوبی ساماندهی نمودیم و باید قبل از تولید محتوا افراد مناسب با این عرصه را به خوبی تربیت کرد.

حجت الاسلام زهرایی خاطرنشان کرد: در حوزه زیرساخت های فضای مجازی خوب و مقتدر عمل کردیم اما باید بپذیریم که در حوزه تولید محتوا در این فضا انقلابی عمل نکردیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین به موضوع مدارس صدرا پرداخت و با بیان این که به دنبال توسعه این مدارس در شهرستان ها هستیم،  بیان کرد: خوشبختانه  امروز مدارس صدرا از ظرفیت خوبی برخوردار بوده که تلاش می کنیم در شهرهای البرز و آبیک هم این مدارس را در خدمت خانواده های دانش آموز داشته باشیم.

حجت الاسلام زهرایی خاطرنشان کرد: مدارس صدرا با هدف شناسایی و جذب و تربیت جوانان با استعداد و خوش فکر در راستای بهره گیری از این نیروهای تربیت یافته در جهت تقویت و تعمیق هر چه بیشتر باورهای دینی جامعه و ارائه خدمات فرهنگی، دینی مؤثر و به روز جامعه اسلامی تأسیس شده که برکات خوبی به همراه داشته است.

وی ادامه داد: امروز تربیت فرزندان یک چالش بسیار جدی است که در تلاش هستیم که تربیت مربی مهدهای کودک را نیز راه اندازی کنیم.

سپس حجت الاسلام فغانی، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قزوین نیز گفت: به گفته مقام معظم رهبری تبلیغ وظیفه ذاتی حوزه علمیه است که باید جدی گرفته شود.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قزوین به تشکیل مدارس امین در کشور پرداخت و عنوان کرد: در سال ۹۱ این مدارس همزمان با سراسر کشور و در استان قزوین با همکاری اداره آموزش و پرورش و حوزه علمیه فعالیت خود را آغاز کرد که در حال حاضر ۵۰ نفر(اعم از برادر و خواهر) در این مدارس حضور جدی و خوبی دارند.

انتهای پیام /