رئیس جمهور فرانسه

حوزه/ دبیر جامعه روحانیت کاشان، اظهارات نابخردانه رئیس‌جمهور فرانسه و اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام(ص) و سیاست‌های اسلام‌ستیزی او را به‌شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت  الاسلام علیرضا شاه فضل، دبیر جامعه روحانیت کاشان در محکومیت  اهانت به پیامبر اکرم (ص) آمده است: یکی از شگردهای دشمنان اسلام برای جبران شکست های خود و تحریف اذهان عمومی، از قدیم الایام توهین بوده است. توهین به مقدسات، مربوط به زمان حاضر نمی شود، بلکه از صدر اسلام و در زمان پیامبر اکرم و حتی در دوران انبیا گذشته، مخالفان و معاندان که در برابر اسلام ناب و عقلانی، سخنی برای گفتن نداشته‌اند و از نفوذ معنوی اسلام در دلها هراسان بوده اند، برای جبران شکست های خود، متوسل به توهین می‌شده‌اند. آیات قرآن به زیبایی به این موضوع اشاره نموده است و می فرماید ما هر پیامبری را برای مردم فرستادیم او را ساحر و دیوانه نامیدند.

 در عصر کنونی که اسلام ناب محمدی به برکت انقلاب اسلامی ایران، در سرتاسر جهان در حال گسترش است و ابر قدرتهای پوشالی از این نفوذ و همه‌گیری اسلام نگران می باشند، برای مقابله با منطق دین اسلام، راهی جز توهین و افترا ندارند؛ اینها غافل هستند از اینکه نمی توانند نور خدا را با دهن هایشان خاموش نمایند. معاندان اسلام باید بدانند اسلام یک دین منطقی، معنوی و با ضریب نفوذ بالا می باشد و هیچ کس نمی تواند مانع پیشرفت این دین آسمانی باشد .

تحقیرها و اهانت هایی که نسبت به اسلام، پیامبر اکرم و قرآن کریم طی سالیان اخیر توسط کشورهای به ظاهر آزاد اندیش انجام گرفته است نه تنها مانع پیشرفت اسلام نگردیده؛ بلکه موجب شکوفایی بیشتر این دین در بین مردم حقیقت جوی غرب و شرق شده است.

ملت مسلمان ایران و روحانیت متعهد و بصیر ضمن محکوم کردن این حرکت های نابخردانه، با هوشیاری کامل در برابر بدخواهان اسلام ایستاده است و اجازه نمی دهد این انسانهای زورگو و تمامیت خواه به اهداف و آرمان های خود دست یابند.

انتهای پیام