تصاویر/ بازدید آیت الله اراکی از نمایشگاه دست‌آوردهای معاونت آموزش حوزه

حوزه/ همه دوستداران عدل و فضیلت باید در برابر این جریان ایستادگی کنند و رئیس جمهور گستاخ فرانسه را محکوم و با دولت فرانسه برخورد مناسب انجام دهند و کالاهای فرانسوی تحریم شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، متن بیانیه آیت الله محسن اراکی عضو شورای عالی حوزه های علمیه در محکومیت اهانت رئیس جمهور فرانسه به پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله)به این شرح است:

باسمه تعالی
توطئه ی غربی ـ صهیونیستی توهین به مقام مقدس پیامبر رحمت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله) که مظهر عدل و رحمت و مهربانی و کامل‌ترین مخلوق آفریدگار در جهان هستی است، توطئه‌ای نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت. قدسیّت‌شکنی از مقدّس‌ترین نمادهای قدسی جامعه بشری، قدسیّت‌شکنی از همه‌ی معیارهای اخلاقی و ارزش‌های متعالی و زمینه‌ساز گسترش خشونت و ظلم و بی‌عدالتی و حق‌کشی و خباثت است.

همه دوستداران عدل و فضیلت باید در برابر این جریان ایستادگی کنند، و رئیس جمهور گستاخ فرانسه را محکوم و با دولت فرانسه برخورد مناسب انجام دهند. ضمن اعلام محکومیت این گستاخی از سوی رئیس جمهور بی‌حیای فرانسه، از مسئولین محترم به‌ویژه مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود نسبت به عکس‌العمل مناسب اقدام نمایند که کم‌ترین آن، تحریم کالاهای فرانسوی است.

محسن اراکی