حجت الاسلام نادر رنجبر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رنجبر با صدور پیامی از طلاب و روحانیون استان کردستان برای لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی خواست که وارد میدان جهاد مبارزه با بیماری کرونا شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین نادر رنجبر، مدیر حوزه علمیه کردستان با صدور پیامی از طلاب و روحانیون این استان برای لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی خواست که وارد میدان جهاد مبارزه با بیماری کرونا شوند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از خادمی کوچک خدمت طلاب و سربازان اردوگاه امام عصر ارواحنافداه

سلام علیکم

حال و هوای شهرمان خوب نیست. بیماری کرونا روزانه بسیاری از مردم شهرهای این استان را بی مهابا به کام مرگ می کشد و فریادهای دلسوزان به جایی نمی رسد، کوچه پس کوچه های شهر روزگار خوشی ندارد و چند روز پیش نایب الامام مقام عظمای ولایت باز خود پای در وسط میدان نهاد و ندای هل من ناصرش در فضای جامعه پیچید تا باز شعله های جهاد را از کور سوی امید روشن نماید.

فریاد، طنین ندای یاری است

«باید گروه های جهادی پای در میدان مبارزه بگذارند و عرصه را به دست گیرند»

امید آقا به شما طلاب و کار جهادیتان است

باید همچون «سردار دلها»، «من القلوب» حرکت نمود تا فاتح قلب‌ها شد.

تاریخ آبستن حوادث است اما حادثه های تلخ زمانی میوه شیرین خود را در عرصه جامعه به ثمر می رساند که طلاب جهادی و نیروهای انقلابی پا در رکاب ولی باشند.

آنجا که هشت سال باید جانانه در مقابل خصم بایستند ایستادند، و آنجا که باید کشور را از ویرانی ها نجات دهند نجات دادند.

مردانی از تبار سلمان و ابوذر که خداوند برای دوره آخر الزمانی ولی خود ذخیره نموده تا با دلدادگیشان به آرمانهای مترقی ولایت مسیر تاریخ را عوض کنند.

امروز حضرت آقا دست یاری خود را به سوی شما طلاب و نیروهای جهادی دراز نمود که بار دیگر طرحی نو دراندازید.

طلاب خطه کردستان «سرزمین مجاهدت‌های خاموش» که شکوه ایثار را در زلزله کرمانشاه و همت بلند را در کمک رسانی به مردم سیل زده پلدختر به نمایش گذاشتید.

بیایید بار دیگر با عزم‌های جزم و اراده های استوار مانند مردان سالهای دفاع مقدس با تلاش ایثارگرانه خود و فعال نمودن گروه‌های جهادی مدارس علمیه پا در رکاب ولی زمان بگذاریم و بانک لبیک یا امام را در فضای جامعه طنین انداز نماییم.

این‌جانب به عنوان کوچک‌ترین عضو گروه طلاب جهادی و خادم طلاب در این عرصه تمام قد در کنار شما طلاب عزیز خواهم بود تا از این رهگذر دینم را به نظام و رهبری ادا نمایم.

نادر رنجبر

مدیر حوزه علمیه استان کردستان