طرح شهید بیاضی زاده

حوزه/ جلسه توجیهی اعضای حاضر در شبکه تبلیغی_مدیریتی طرح شهید بیاضی زاده در ادامه سلسله جلسات توجیهی این طرح برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ‌حوزه، طرح مدیریت استعداد شهید بیاضی زاده (ره) متشکل از سه شبکه اصلی اساتید، دبیران گروه و اعضای گروه است که یک شبکه نیز وظیفه حمایت و پشتیبانی این طرح را به عهده دارد.

شبکه اعضای گروه نیز به سه بخش آموزشی، پژوهشی و تبلیغی_مدیریتی تقسیم می‌گردد. این طرح در راستای اسناد بالادستی حوزه‌های علمیه و سند راهبردی مرکز خدمات، با تکیه به روش‌های بهینه‌سازی استعداد و با تأکید بر جایگزینی شیوه‌های کیفی به جای روش‌های کمی و با افق ساخت تمدن نوین اسلامی در اداره کل جامعه نخبگانی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه سراسر کشور تدوین شده است.

اولین جلسه توجیهی افراد حاضر در شبکه تبلیغی_مدیریتی طرح شهید بیاضی زاده، روز جمعه ۳۰ آبان ماه با حضور بیش از ۵۰ نفر از برگزیدگان عرصه تبلیغ و مدیریت به منظور تبیین و توضیح و رونمایی از سامانه‌های مرتبط با پشتیبانی طرح برگزار شد.

شرکت در دوره‌های توانمندسازی در فضاهای شبیه سازی شده در کانون‌های توسعه و ارزیابی از مهم‌ترین برنامه‌های شبکه تبلیغی برای مدیریت و رشد استعدادهای برتر تبلیغی محسوب می‌شود. هم‌افزایی و تسهیل گری برای نخبگان و استعدادهای برتر عرصه مدیریت و تبلیغ از دیگر کارهایی است که در فضای حل مسئله این شبکه بدان پرداخته خواهد شد.

گفتنی است: در این جلسه حجج اسلام فولادی، مدیر کل جامعه نخبگانی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و مدیر شبکه پشتیبانی طرح، بهاری مدیر دفتر نخبگان و استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه و مدیر اجرایی طرح، محمدی مسئول شبکه علمی و اساتید و شعبان زاده مسئول شبکه مدیریتی – تبلیغی گزارشی از اقدامات صورت گرفته را ارائه دادند.
در پایان این جلسه نیز ۱۰ نفر از اعضای طرح با استقبال از آغاز طرح شهید بیاضی زاده و نقش محوری آن در تحول حوزه‌های علمیه، به بیان پیشنهادها و مطالبات خود پرداختند.
انتهای پیام/۳۱۳/۳۰