طلبگی

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی گفت: طلبگی یکی از نمونه‌های بسیجی است و با ورود به اردوگاه امام زمان(عج) و انتخاب سربازی برای حضرت و تبلیغ دین اسلام، برای اعتلای دین خدا تلاش می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، لیلا نظری امروز در مراسمی که به صورت مجازی در مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) ارومیه برگزار شد، با بیان این که بزرگان انقلاب اسلامی به صحنه و میدان آمدن را از خصوصیات و ویژگی های بسیج عنوان می کنند، اظهار داشت: طلبگی یکی از نمونه های بسیجی است و با ورود به اردوگاه امام زمان(عج) و انتخاب سربازی برای حضرت و تبلیغ دین اسلام، برای اعتلای دین خدا تلاش می کند.

وی اخلاص و جلب رضایت الهی را از دیگر ویژگی های افراد بسیجی عنوان کرد و گفت: رسول خدا(ص) خداوند را به خاطر خارج کردن بشر از ظلمات و هدایت به سوی نور شکرگزاری می کنند و ما که با بصیرت و آگاهی راه طلبگی را انتخاب کردیم باید شکرگزار خداوند متعال باشیم.

استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی با بیان این که کار الهی روی زمین نخواهد ماند، افزود: برای کارهای خیر کسی وجود دارد که پرچم آن را به دوش کشیده و حمل خواهد کرد و باید از خداوند به خاطر ورود به حوزه تشکر کنیم که قرار است پرچم دین را به دوش بکشیم و از اسلام دفاع کنیم.

وی ادامه داد: شهدا نمونه بارز بسیجی هستند که از اول انقلاب با تمام هستی خود به میدان و صحنه آمدند و در این راه جانشان را هم نثار کردند که سردار سلیمانی از بارزترین بسیجی های این دوران است.

نظری، سبقت در کار خیر را شاخصه دیگر بسیجی دانست و اضافه کرد: برای سربازی امام زمان(عج) لازم است ایمان و علم خود را تقویت کرده و به علوم روز مسلط باشیم و با فهم دقیق به بطن عالم نگاه کنیم و فقط در ظواهر نمانیم.

وی با بیان این که فهم واقعی از دین یکی از معیارهای بسیجی است، اضافه کرد: باید نیت ما، خدمت به دین خداوند، رضایت الهی و اعتلای انقلاب اسلامی که قرارگاه اهل بیت است، باشد و خداوند وعده داده است، انسان هایی که برای دین الهی تلاش می کنند را هدایت کند.

انتهای خبر./