حجت السالام شعبانلی

حوزه/ به مناسبت هفته بسیج جمعی از طلاب و اساتید مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) شهرستان آوج با فرمانده سپاه این شهر دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام اکبر شعبانلی ظهر امروز در دیدار با فرمانده سپاه شهرستان آوج ضمن گرامیداشت هفته بسیج، گفت: هر ساله در این مناسبت های مهم، به همراه امام جمعه فقید این شهر با فرماندهان و مسئولین دیدار داشتیم ولی متأسفانه در کمال ناباوری، حضور ارزشمند حجت الاسلام هاشمی را در این روزها نداریم که یادشان را همیشه گرامی می داریم.

حجت الاسلام شعبانلی به رشادت‌های بسیجیان در عرصه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی، عنوان کرد: تکریم بسیج احترام به مردانگی و مروت است که باید همیشه قدردان زحمات وتلاشهای خالصانه این عزیزان باشیم.

استاد حوزه علمیه شهرستان آوج بیان کرد: بسیجیان همچنان خود را فرزندان مسجد می‌دانند، با همان هویت دینی و الهی و فرهنگی و امروز مانند دیروز؛ بازوان نظام در هر عرصه‌ای هستند و به راحتی می‌توانند حماسه انسانی و جهادی خلق کنند.

وی ادامه داد: بسیج می خواهد از آبروی اسلام و حیثیت کشورهای اسلامی دفاع کند، از مظلومان و مستضعفان دفاع کند، این دفاعی است، عقل و اسلام هر دو با آن موافق اند.

حجت الاسلام شعبانلی اظهار کرد: امروز بسیجیان با حضور خود در هر منطقه ای از میهن عزیزمان حماسه و افتخار آفریده اند.

وی بیان کرد: نقش روحانیون و طلاب بسیجی در عرصه مبارزه با بیماری کرونا کم نظیر بود و با فعالیت های جهادی توانستند تهدید کرونا را تبدیل به فرصت کنند.

سپس سرهنگ ربیعی، فرمانده سپاه شهرستان آوج با تقدیر از فعالیت های جهادی طلاب و روحانیون حوزه های علمیه در مبارزه با ویروس منحوس کرونا، یاد و خاطره امام جمعه فقید شهرستان آوج را گرامی داشت.

 انتهای پیام /