اسماعیل امیرزاده

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم، یکی از رسالت های بسیار مهم بسیج طلاب را تلاش در جهت بصیرت افزاییِ انقلابی در سطح جامعه عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری ‌حوزه، حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده ضمن بازدید از مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) و تقدیر از زحمات مدیریت، کادر علمی، کارکنان و طلاب این مدرسه اظهار داشت: در هفته بسیج قرار داریم که یادآور حماسه ها و رشادت های عظیم بسیجیان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و به خصوص دوران دفاع مقدس تا به امروز در صحنه ها و سنگرهای مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و ... است.

وی افزود: امروز ما برای برون رفت از مشکلات و معضلاتی که در زمینه های اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی با آن روبرو هستیم باید بیش از پیش بر روحیه و اندیشه بسیجی تکیه و تأکید کنیم، چرا که در سایه فرهنگ و تفکر بسیجی و روحیه جهادی، می توان به گشایش در بن بست ها و حل مشکلات البته به لطف و عنایت حق تعالی اُمید داشت.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم همچنین گفت: یکی از کلیدی ترین رسالت های بسیج و به خصوص بسیج طلاب، تلاش همه جانبه و هدفمند در مسیر بصیرت افزایی با رویکرد انقلابی و با محوریت بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری است که در این جهت به لطف الهی با توجه به ظرفیت عظیم طلاب و روحانیون انقلابی، فعالیت های خوبی در بسیج طلاب استان قم شروع شده و ان‌شاءالله با قوت ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به برخی از مهم ترین وظایف بسیج طلاب بر اساس مأموریت ها و شرح وظایف سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: در راستای تقویت حوزه انقلابی و تحقق منویات حضرت آقا، ما از هر مدرسه علمیه و هر پایگاه بسیج طلاب بر اساس ظرفیت ها، نیازمندی ها و محتواهای در دسترس، انتظار فعالیت داریم و به آن ها ابلاغ برنامه خواهیم نمود.

۳۱۳/۸