ناصر رفیعی

حوزه/ سخنران حرم بانوی کرامت گفت: امیدواریم مردم از راه دور زیارت و دعا کنند تا این ویروس منحوس از بین برود و همه بتوانند به زیارت بیایند چراکه دوری از حرم‌های مطهر داغ سنگینی بر دل‌های مردم گذاشته است که امیدواریم به‌زودی این مشکل مرتفع شود.

به گزارش خبرگزاری ‌حوزه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رفیعی در روز رحلت بانوی کرامت طی سخنانی در ویژه‌برنامه «ماهتاب»که از شبکه استانی نور پخش شد، اظهار کرد: امثال علامه طباطبایی و ملاصدرا و… می‌دانند معرفت واقعی به حضرت معصومه سلام‌الله علیها یعنی چه؟ چراکه علما و بزرگان با توسل به این بانوی کرامت و کسب شناخت و معرفت حقیقی نسبت به ایشان توانستند بهره‌های معنوی کاملی را کسب نمایند.

وی افزود: کرامات بسیاری از زبان مراجع و علما در خصوص حضرت معصومه سلام‌الله علیها ذکرشده است که نشان‌دهنده مقام و منزلت این بانوی بزرگوار است که باید توجه جدی به این مسائل داشته باشیم.

رفیعی خاطرنشان کرد: هر زائری باید در حد و اندازه خودش معرفت به بانوی بزرگوار داشته باشد و قطعاً معرفت انسان‌ها نسبت به بانوی کرامت متفاوت است و هر فردی به‌اندازه معرفت خودش می‌تواند از الطاف این بانو بهره‌مند شود.

عضو هیئت‌علمی جامعة المصطفی یادآور شد: امامزاده‌ای که چهار امام معصوم سفارش به زیارتش کنند از جایگاه والایی برخوردار هستند.

وی افزود: تشبیه زیارت یک امامزاده به زیارت امام معصوم بسیار نکته مهمی است و نباید به‌سادگی از این مسئله گذر کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رفیعی در پایان گفت: امیدواریم مردم از راه دور زیارت و دعا کنند تا این ویروس منحوس از بین برود و همه بتوانند به زیارت بیایند چراکه بسته شدن حرم‌ها یک داغی بر دل مردم گذاشته است که امیدواریم به‌زودی این مشکل مرتفع شود.