شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در ارتقای کمّی و کیفی جامعه بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی شب گذشته در نشست با خبرنگاران، اظهار داشت: رسانه‌ها نقش مهمی در ارتقا کمی و کیفی جامعه بر عهده دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: زمانی می‌توان گفت رسانه‌ها در بحث محتوا سازی موفق عمل کرده‌اند که مطلب یا موضوع مطرح شده به معنای واقعی کاربرد داشته باشد.

این استاد حوزه بیان کرد: موضوع دیگری که باید اصحاب رسانه توجه خاصی بدان داشته باشند این است که در تهیه خبر، کیفیت و درستی موضوع مورد توجه قرار بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: البته یک رسانه قوی و تأثیرگذار نیازمند داشتن نیروهای متخصص و کاربلد است و همین امر می‌تواند تاثیرگذاری رسانه بر افکار عمومی را چندین برابر کند.

نمایند ولی فقیه در استان کردستان گفت: از سوی دیگر دولت‌ها باید نسبت به حمایت از رسانه‌ها در بُعد کمّی و کیفی توجه کافی را داشته باشند، زیرا رسانه‌ای که از این مسایل و معضلات به دور باشد بهتر می‌تواند به وظیفه خود عمل کند.

در ادامه این نشست حجت رشیدی؛ رئیس بسیج رسانه استان کردستان نیز در سخنانی اظهار داشت: هدف اصلی تشکیل بسیج رسانه، تقابل و مبارزه با جنگ نرم دشمنان انقلاب است، زیرا رسانه‌های معاند نشان داده‌اند که از کوچکترین نقطه ضعف بهره‌برداری‌های رسانه‌ای می‌کنند و نمونه آخر آن نیز اغتشاشات اخیر در کشور بود.

رشیدی یادآور شد: رسانه‌ها جدای از اینکه باید کمبودها و نیازهای جامعه را به مسئولان انتقال دهند، وظیفه دارند که خدمات و پیشرفت‌های کشور را نیز اطلاع رسانی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha