چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل

حوزه/ علیرضا حسین‌نژاد از راه‌اندازی اولین مرکز نیکوکاری سلامت محور با هدف ارائه خدمات بهداشتی به مددجویان و نیازمندان در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد روز یکشنبه در دیدار با تعدادی از پزشکان خیر استان اردبیل، گفت: حوزه درمان و بهداشت یکی از دغدغه‌های اصلی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد استان است و برای رفع این مشکل نیازمند کمک‌های مردمی هستیم.

وی با اشاره به وجود بیماران زمین‌گیر و صعب‌العلاج در بین خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد، افزود: با توجه به بالا بودن هزینه‌های پزشکی، این خانواده‌ها قادر به درمان بیماران خود نبوده و با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستند.

حسین‌نژاد با تقدیر از زحمات پزشکان خیر برای درمان بیماران خانوارهای نیازمند، بیان کرد: با راه‌اندازی مرکز نیکوکاری سلامت محور در استان شاهد ارائه خدمات بهتر به مددجویان و نیازمندان خواهیم بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل اضافه کرد: با اینکه بیمه پایه مددجویان "بیمه سلامت" است، اما کمیته امداد سال گذشته ۶۰ میلیارد ریال مساعدت‌های موردی در قالب تامین هزینه‌های سرپایی و تهیه دارو به مددجویان ارائه کرده است.

وی با اشاره به فعالیت ۱۶۲ مرکز نیکوکاری در نقاط مختلف استان اردبیل، ادامه داد: این مراکز به صورت محله محور در صنوف مختلف فعال هستند و برای رفع مشکل نیازمندان و مددجویان زیرپوشش کمیته امداد تلاش می‌کنند.

حسین‌نژاد گفت: کمیته امداد استان با راه‌اندازی بانک اطلاعاتی، تمامی نیازهای خانوارهای زیرپوشش را در حوزه‌های مختلف از جمله معیشتی، عمرانی، فرهنگی، تحصیلی، بهداشتی و درمانی شناسایی و برای رفع آنها تلاش می‌کند.

وی افزود: کمیته امداد در حال حاضر در ۳۲ سرفصل بیش از ۱۲۰ نوع خدمت را به خانوارهای تحت حمایت ارائه می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل اظهار کرد: این نهاد همچنان نیازمند یاری و کمک‌های مردم و خیرین برای رسیدگی به امور فقرا و نیازمندان استان است.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha