پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
تبریز

حوزه/ در آیین نقد و رونمایی کتاب «لبخند آفتابی» بر اهتمام جدی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در حمایت از آثار حوزه ادبیات پایداری تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، آیین نقد و رونمایی کتاب «لبخند آفتابی» صبح چهارشنبه با حضور سیدرضا علوی نویسنده کتاب، رسول آفتابی روایتگر اثر، موسی غیور منتقد کتاب، اسد بابایی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی و جمعی از علاقمندان به حوزه ادبیات پایداری در تالار نخجوانی کتابخانه مرکزی تبریز برگزار شد.

اسد بابایی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی در این آیین با بیان اینکه کتاب‌های حوزه دفاع و پایداری به عنوان یک گونه ادبی، بسیاری از آثار ممتاز معاصر را در برگرفته است، اظهار داشت: این آثار علاوه بر غنای ادبی و فرهنگی که در خود دارد باعث تاثیرگذاری بر روی آحاد جامعه، برای حراست هر چه بیشتر از وطن و میهن خود می‌شود.

بابایی با تأکید بر اهتمام جدی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای حمایت از آثار حوزه ادبیات پایداری، افزود: سعی داریم با برگزاری برنامه‌های ترویجی مانند رونمایی و نقد و بررسی کتاب‌های نگارش شده در موضوع هشت سال دفاع مقدس به ویژه بیوگرافی‌ها و اتوبیوگرافی‌های تألیف شده در زمینه سیره زندگی رزمندگان، منش زندگی ساده و مبتنی بر اسلام ناب آنها را به نسل جوان و نوجوان منتقل نماییم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی در مورد کتاب «لبخند آفتابی» نیز یادآور شد: یکی از مهمترین نقاط قوت کتاب در این است که هم نویسنده و هم راوی با نگاهی آمیخته به طنز کوشش کرده با زبانی ساده و بدون کلیشه جریان‌های تلخ و شیرین و مفاهیم والای ایثار را در زندگی روزمره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به نمایش درآورد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha