شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
تصاویر / اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان پلدشت

حوزه/ امام‌جمعه پلدشت با اشاره به جنگ شناختی گفت: باید در جنگ شناختی امروز روایت فتح عملیات وعده صادق بیش‌ازپیش مورد تأکید قرار بگیرد، عملیات وعده صادق گوشه‌ای کوچک از توانایی ایران بود می‌توانست خیلی بزرگ‌تر و گسترده‌تر از این مقیاس باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام وحید طالبی امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان پلدشت که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار داشت: اطاعت از خدای متعال از ویژگی‌های مهم شیعیان است و از مهم‌ترین ویژگی‌های شیعیان از دیدگاه امام صادق (ع)، پذیرش ولایت و رهبری امامان معصوم (ع) به‌عنوان تداوم رسالت نبوی (ص) است، و شیعیان علاوه بر برادران واقعی خود سایر نفرات را نیز مورد بذل و بخشش قرار می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه شیعه حقیقی به ولایت اهل‌بیت (ع) چنان دلبسته است که شادی و غم، خوشی و ناخوشی و تمام لذایذ و شداید زندگی را با ولایت و محبت ائمه اطهار (ع) پیوند می‌زند، ادامه داد: شیعیان طمع‌کار نیستند و نسبت به همنوعان خود مهربان هستند؛ زیربنای تمام اقداماتی که اهل‌بیت انجام می‌دهد قیام الله است.

امام جمعه پلدشت با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به دانشجویان اروپا و آمریکا گفت: اقدام دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در روز های اخیر یادآوری تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در سال‌های اخیر برای جوانان آمریکا و اروپا دو نامه نوشتند و در این نامه‌ها در برقراری تعامل فرهنگی مخاطب خود را جوانان قرار دادند و تلاش شد تا راهبرد بیداری در غرب پدید آید.

وی تصریح کرد: موضع اصلی دشمنان بشریت جلوگیری از شکل‌گیری آگاهی و بیداری ملت‌ها است؛ زیرا در آن موقع تمام منافع غرب را به خطر می‌اندازد.

حجت الاسلام طالبی گفت: استکبار جهانی و دشمنان بشریت همواره در برابر بیداری ملت‌ها احساس خطر می‌کردند و هر جریانی که با بیداری ملت‌ها قد علم کرد، نظام مستکبر به دنبال خاموش‌کردن آنها است، چرا که آنان می‌دانند اگر ملت‌ها بیدار شوند، نمی‌توانند به چپاول خود ادامه دهند و امروز این شرایط در غرب حاکم است.

امام‌جمعه پلدشت با اشاره به جنگ شناختی یادآور شد: باید در جنگ شناختی امروز روایت فتح عملیات وعده صادق بیش‌ازپیش مورد تأکید قرار بگیرد، عملیات وعده صادق گوشه‌ای کوچک از توانایی ایران بود می‌توانست خیلی بزرگ‌تر و گسترده‌تر از این مقیاس باشد.

وی با اشاره به شهید مدافع حرم تقی‌زاده اظهار کرد: امروزه اگر شاهد موشک‌های وعده صادق هستیم به برکت جان‌فشانی این خدا است.

امام‌جمعه پلدشت با اشاره به شهید گمنام در پلدشت افزود: قرار بود جایگاه شهید گمنام طی چند ماه آینده تکمیل شود؛ ولی نیمه‌کاره مانده است، انتظار داریم ضمن تکمیل این طرح، منطقه به مرکز فرهنگی تبدیل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha