چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
تصاویر / شورای تبلیغ همدان

حوزه / مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان، با تأکید بر لزوم همراهی همه دستگاه‌ها برای موفقیت در عرصه فعالیت‌های فرهنگی، گفت: نیازمند همراهی مجموعه اوقاف با اداره کل تبلیغات اسلامی در زمینه مسائل فرهنگی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام مهدی ارتقایی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان، امروز در شورای تبلیغ استان همدان که با حضور معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به دستاوردهای شورای تبلیغ استان، اظهار داشت: لازم است تا از حمایت‌ها و دغدغه‌مندی‌های نماینده ولی فقیه در استان و مدیر حوزه علمیه استان در رابطه با مسئله تبلیغ و رفع مشکلات روحانیون تقدیر کنم.

وی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان، یادآور شد: از زمان حضور حجت الاسلام والمسلمین قمی در این مجموعه فضای خوبی ایجاد شده که برآیند آن را در فعالیت‌ها در سطح کشور مشاهده می‌کنیم.

حجت الاسلام ارتقایی، با تقدیر از پیگیری‌ها و تلاش‌های حجت الاسلام و المسلمین عزت‌زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، ابراز کرد: با وجود آنکه معاونت فرهنگی یکی از شلوغ‌ترین معاونت‌هاست، اما حجت الاسلام والمسلمین عزت زمانی با حضور جدی خود در میدان، از نزدیک شرایط را بررسی می‌کند که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به فعالیت شورای مساجد استان همدان، گفت: در کنار شورای تبلیغ، شورای مساجد استان نیز با قدرت در حال فعالیت، بررسی و حل مشکلات و دغدغه‌های موجود می‌باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان، با تأکید بر لزوم همراهی همه دستگاه‌ها برای موفقیت در عرصه فعالیت‌های فرهنگی، اظهار کرد: نیازمند همراهی مجموعه اوقاف با اداره کل تبلیغات اسلامی در زمینه مسائل فرهنگی هستیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha